🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31834.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی تاشوی هواوی میت ایکس معرفی شد [تماشا کنید]

هواوی میت ایکس به لطف سازگاری با فناوری 5G، نمایشگر تاشو، هوش مصنوعی و دیگر ماژول های مدرن نمایشی دلپذیر از فناوری را ارائه می کند. کمپانی هواوی که حالا دیگر جای پای خود را ...

هواوی میت ایکس به لطف سازگاری با فناوری 5G، نمایشگر تاشو، هوش مصنوعی و دیگر ماژول های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - مدرن نمایشی دلپذیر از فناوری را ارائه می کند.

کمپانی هواوی که حالا دیگر جای پای خود را در حوزه گوشی های هوشمند محکم کرده، به دنبال پایین کشیدن سامسونگ از اریکه بزرگترین فروشنده دنیای موبایل است و میت ایکس هم به عنوان رقیب مستقیم گلکسی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - فولد طراحی شده است.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران

این دو شرکت در طراحی موبایل تاشو روش های متفاوتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - را در پیش گرفته اند و در حالی که گلکسی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - فولد به واسطه چرخ دنده های درگیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - شونده به سمت داخل خم می شود، پنل انعطاف پذیر میت ایکس از طریق لولای مکانیکی Falcon Wing (بال شاهین) به شکلی نامتقارن به سمت خارج باز می شود؛ در نتیجه میت ایکس برخلاف محصول رقیب از نمایشگر بیرونی بی نیاز است.

میت ایکس در حالت عادی از نمایشگر فول ویوی ۸ اینچی اولد با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۴۸ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ بهره می برد. پس از بستن لولا صفحه نمایش به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - دو بخش ۶.۳۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۸۹۲ پیکسل و ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۴۸ پیکسل تقسیم خواهد شد. نمایشگر ۶.۳۸ اینچی که پنل ثانویه محسوب می شود در کنار لولا قرار گرفته و در نهایت کل دستگاه حالت متقارن به خود خواهد گرفت.

میت ایکس از اوایل تابستان با قیمت ۲۲۲۹ یورو عرضه می‌شود

ماژول دوربین با همکاری لایکا طراحی شده و قابلیت آینه سازی تصویر را دارد؛ به عبارت دیگر دیگر زمانی که یک نفر در حالت عکسبرداری از شماست، تصویر خود را به صورت آینه وار روی نمایشگر دوم مشاهده خواهید کرد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران

میت ایکس به چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هواوی چند وظیفگی (مالتی تسکینگ) را در این گوشی بهینه سازی کرده و کاربر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - قادر به اجرای همزمان چند اپلیکیشن در هر یک از دو بخش نمایشگر خواهد بود. ضخامت میت ایکس در حالت باز تنها ۵.۴ میلی متر بوده و باریکتر از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - آیپد است. در حالت بسته هم ضخامت آن از ۱۱ میلی متر فراتر نمی رود و این در حالی است که قطر گلکسی فولد در حالت بسته به ۱۷ میلی متر می رسد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران

به گفته کمپانی سازنده مودم 5G - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - به کار رفته در میت ایکس که Balong 5000 نام دارد، بر پایه معماری ۷ نانومتری طراحی شده و سریعترین مودم دنیای موبایل است که ویدیویی یک گیگابایتی را تنها در ۳ ثانیه دانلود می کند. مسئولیت تامین انرژی دستگاه نیز بر عهده دو باتری جداگانه با ظرفیت کلی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که با فناوری سوپر شارژ ۵۵ واتی هواوی سازگاری دارند. این فناوری تنها در ۳۰ دقیقه باتری را تا ۸۵ درصد شارژ می کند که به گفته هواوی ۶۰۰ درصد از آیفون XS - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - Max - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندران - سریعتر است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جویبار استان مازندراندر کنار تمامی این مزایا قیمت در نظر گرفته شده برای هواوی میت ایکس ۲۲۹۹ یورو عنوان شده که از گلکسی فولد ۲۹۹ یورو گرانتر تمام خواهد شد. تنها رنگ این دستگاه آبی است و از اوایل تابستان به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone