تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30187.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسر لپ‌تاپ گیمینگ تاشوی Predator Triton 900 را معرفی کرد

در جریان برگزاری مراسم IFA 2018 بود که کمپانی نام آشنای ایسر، از Predator Triton 900 رونمایی کرد؛ یک لپ‌تاپ گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند و دارای لولا در مرکز بدنه که گیمرها می‌توانستند با چرخاندن نمایشگر ...

در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - جریان برگزاری مراسم IFA 2018 بود که کمپانی نام آشنای ایسر، از Predator Triton 900 رونمایی کرد؛ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - یک لپ‌تاپ گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند و دارای لولا در مرکز بدنه که گیمرها می‌توانستند با چرخاندن نمایشگر از آن مثل یک تبلت استفاده کنند.

از آن موقع تا امروز، جزئیات زیادی در مورد این لپ‌تاپ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - در دسترس نبود. اما ایسر در CES 2019 تصمیم گرفته که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - اطلاعات بیشتری در مورد این لپ‌تاپ گیمینگ گران‌قیمت در اختیار مردم و رسانه‌ها بگذارد.

مطمئنا نخستین چیزی که در مورد این لپ‌تاپ توجهات - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - را جلب می‌کند، لولای مرکز آن است. این لولا که ایسر نام “Ezel Aero Hinge” را برایش در نظر گرفته، توسط دستگاه سی ان سی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - و از جنس آلومینیوم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - ساخته شده تا به گیمرها اجازه دهد لپ‌تاپ را در چهار حالت مختلف استفاده کنند. حالت اول، درست مثل استفاده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - از لپ‌تاپ‌های معمولیست. حالت دوم نیز حالت تبلت است که Predator Triton 900 را به شکل و شمایل قدرتمندترین تبلت ویندوزی دنیا در می‌آورد.

اما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - Ezel Mode حالت دیگری است که برای بازی های سازگار با صفحات لمسی کاربرد دارد. و در نهایت، Display Mode را داریم که صفحه لپ‌تاپ را 180 درجه به پشت می‌چرخاند تا بتوانید بازی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - کردن خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این لپ‌تاپ دارای یک نمایشگر لمسی 17 اینچی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - با پنل IPS است که رزولوشن 4K را همراه با پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync انویدیا در اختیارتان می‌گذارد.

اما از منظر سخت‌افزاری، Predator Triton 900 می‌تواند همراه با نسل هشتم پردازنده Core i7 هشت هسته‌ای اینتل، کارت گرافیکی RTX 2080 انویدیا، حافظه اس اس دی NVMe و تا سقف 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 به دست شما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - برسد. همچنین این لپ‌تاپ گیمینگ دارای گیرنده وایرلس هم هست تا بتوانید کنترلر کنسول ایکس باکس وان را هم مستقیما به آن متصل کنید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران
Predator Triton 500

با این مشخصات، مطمئنا نباید انتظار قیمت پایینی را برای این لپ‌تاپ داشته باشید. Predator Triton 900 با قیمت پایه 3999 دلار و از اول ماه مارس سال جاری روانه بازار خواهد شد. هر چند اگر نمی‌خواهید اینقدر برای یک لپ‌تاپ گیمینگ هزینه کنید، گزینه ارزان‌تری را هم در اختیار دارید.

Predator Triton 500 - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - لپ‌تاپ دیگر ایسر است که با نمایشگر 15.6 اینچی و رزولوشن 1080p، کارت گرافیکی RTX 2080، پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل و تا سقف 32 گیگابایت در اختیار گیمرها قرار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - می‌گیرد. این لپ‌تاپ نیز در سه ماهه نخست امسال و با قیمت پایه 1799 دلار روانه بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone