🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14716.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی M32 سامسونگ با دریافت تاییدیه در هند یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

گوشی گلکسی M32 سامسونگ در آینده نزدیک معرفی می‌شود چرا که پس از رویت در گیک‌بنچ و سایت DEKRA، حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه BIS در هند شده است. این احتمال وجود دارد ...

گوشی گلکسی M32 سامسونگ در آینده نزدیک معرفی می‌شود چرا که پس از رویت در گیک‌بنچ و سایت DEKRA، حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه BIS در هند شده است.

این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها در ماه جاری میلادی از این گوشی هوشمند در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - هند رونمایی کنند، با این حال اطلاعات خاصی در تاییدیه BIS به چشم نمی‌خورد. این دستگاه شماره مدل SM-M325F/DS را یدک می‌کشد و در گذشته باتری مورد استفاده در آن در وب‌سایت تایید ایمنی کره جنوبی رویت شده بود.

تصاویر زنده از باتری این دستگاه، شماره مدل EB-BM325ABN را نشان می‌دهد که توسط شرکت خصوصی هندی «NAVITASYS» تولید می‌شود. طبق تاییدیه DERKA، ظرفیت این باتری به ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی M32 سامسونگ از چیپ هلیو G85 مدیاتک بهره می‌برد که توسط ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین بطور پیش فرض سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد داشت. این دستگاه احتمالا مبتنی بر گلکسی A32 - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - 4G خواهد بود، بنابراین با مشخصات مشابهی روبه‌رو می‌شویم.

گلکسی A32 4G به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - دارد. قلب تپنده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - این دستگاه هلیو G85 است و حداکثر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی فروخته می‌شود، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - البته امکان استفاده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - از کارت حافظه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - هم برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - آن وجود دارد.

این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۶۴، ۸، ۵ و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تایباد استان خراسان - ۵ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. گلکسی A32 به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده و همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد.

در صورتی که سامسونگ بخواهد از این دستگاه در ماه جاری میلادی رونمایی کند، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن در روزهای آینده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
دوستان سایت ***** لباسشویی میله WED665 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone