🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14714.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کمیسیون اروپا: اپل ناقض قوانین رقابت در بازار اتحادیه اروپاست

بر اساس یافته‌های مقدماتی کمیسیون اروپا، اپل با سرویس اپل موزیک ناقض قوانین رقابت در بازار اتحادیه اروپا شناخته شده است. این اتهام به دنبال بررسی‌های دو ساله‌ای اعلام می‌شود که از زمان آغاز پرونده ...

بر اساس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - یافته‌های مقدماتی کمیسیون اروپا، اپل با سرویس اپل موزیک ناقض قوانین رقابت در بازار اتحادیه اروپا شناخته شده است. این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - اتهام به دنبال بررسی‌های دو ساله‌ای اعلام می‌شود که از زمان آغاز پرونده اسپاتیفای در جریان بود.

«مارگرت وستاگر»، رئیس کمیسیون رقابت دیجیتال اتحادیه اروپا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - پیش از اعلام رای نهایی و رسمی این اتحادیه در توییتی درباره یافته‌های اولیه کمیسیون نوشت: «اپل ناقض قوانین رقابت اتحادیه اروپاست. اپل موزیک در رقابت با سایر سرویس‌های استریم موسیقی است، اما - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - اپل در اپ استور - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - از رقبا کارمزدهای بالایی می‌گیرد و نمی‌گذارد از روش‌های جایگزین ثبت اشتراک استفاده کنند. این اتفاق به مصرف‌کنندگان ضرر می‌زند.»

ظاهرا اپل به‌صورت رسمی در جریان رای این کمیسیون قرار گرفته است. اسپاتیفای در سال ۲۰۱۹ شکایت خود را به کمیسیون اروپا برد و مدعی شد که اپل با قوانین اپ استور حق انتخاب و نوآوری را به هزینه کاربران محدود می‌کند. این شرکت مدعی بود که اپل با ایفای نقش به عنوان بازیگر و داور عمدا به ضرر سایر توسعه‌دهندگان عمل می‌کند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان

وستاگر در بیانیه‌ای به دنبال این توییت اعلام کرد: «اپ استور نقشی مرکزی در اقتصاد دیجیتالی امروز بازی می‌کند. یافته‌های مقدماتی ما نشان می‌دهد که اپل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - از طریق اپ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - استور دروازه‌دار کاربران آیفون - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - و آیپد است. اپل با اپل موزیک با سایر سرویس‌های استریم موسیقی در حال رقابت است. این شرکت با اعمال قوانین سخت‌گیرانه در اپ استور که به ضرر سرویس‌های استریم رقیب است، حق انتخاب سرویس‌های ارزان‌تر را از کاربر می‌گیرد و رقابت را مختل می‌کند. اپل این کار را با دریافت کارمزدهای سنگین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - از رقبا در هر تراکنش اپ استور انجام می‌دهد و نمی‌گذارد سرویس‌ها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - روش‌های جایگزین ثبت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - اشتراک را به کاربران بگویند.»

خانم وستاگر در یک کنفرانس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - خبری افزود نحوه عملکرد فروشگاه‌های اپلیکیشنی که بیشترین کاربر را دارند، باعث جذب حداکثر توسعه‌دهندگان می‌شود و این مسئله به افزایش شمار اپ‌های موجود در آن فروشگاه کمک می‌کند. ولی به همین خاطر، یک فروشگاه اپلیکیشن می‌تواند دروازه‌دار یک پلتفرم شود و در مورد اپل همین اتفاق افتاده است. کاربران محصولات اپل صرفا به خاطر این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - که قیمت سرویس‌های استریم در اپ استور بالاست به سراغ دستگاه دیگری که مثلا گوگل پلی استور داشته باشد، نمی‌روند: «بنابراین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر خرمدره استان زنجان - گوگل پلی استور جایگزین مناسبی برای میلیون‌ها کاربر دستگاه‌های اپل نیست. پس اپل انحصار ایجاد کرده است.»

این اظهارات از نقض قوانینی خبر می‌دهند که سوءاستفاده از موقعیت برتر شرکت‌ها در بازار رقابت را ممنوع کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone