تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16842.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مجموعه مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه و آکادمی ایرانسل شروع به کار کرد

ایرانسل در چهاردهمین سالروز فعالیت خود از «Irancell Lab» رونمایی کرد. Irancell Lab این اپراتور را به تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان متصل می‌کند. Irancell Lab شامل سه بخش خواهد بود: مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و ...

ایرانسل در چهاردهمین سالروز فعالیت خود از «Irancell Lab» رونمایی کرد. Irancell Lab این اپراتور را به تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان متصل می‌کند. Irancell Lab شامل سه بخش خواهد بود: مرکز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نوآوری، - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مرکز تحقیق و توسعه و آکادمی ایرانسل.

براساس اظهارات «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل، مشارکت ایرانسل در صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین و راه‌‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ذیل ایرانسل از جمله - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برنامه‌هایی است که این اپراتور برای حمایت از اکوسیستم استارت‌آپی و دانش‌بنیانی انجام داده است. او با اشاره به سرمایه‌گذاری روی کسب - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وکارهای نوآور گفت: «ما کماکان سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای آنلاین را دنبال می‌کنیم. در حال - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حاضر هر دو پلتفرم My Irancell و اسنپ را به صورت یک مارکت پلیس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دنبال می‌کنیم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا کسانی که سرویس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارند و می‌خواهند آنها را گسترش دهند به کمک این پلتفرم‌ها این کار را انجام دهند.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان

عباسی هدف از راه‌اندازی مجموعه‌ای چون irancell Lap را نیز چنین عنوان کرد: «حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که در این صنعت و در حوزه ارتباطی با ایرانسل مشغول به فعالیت می‌کنند هدف مورد نظر ماست تا بتوانیم به آنها کمک کنیم ایده‌های خود را گسترش دهند. مجموعه Irancell Lab به دنبال تحول اقتصاد دیجیتال در کشور است.»

او در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه در نهایت خروجی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مرکز تحقیق و توسعه ایرانسل چه خواهد بود، گفت: «درکنار اپراتورها همیشه وندورهای بزرگی حضور داشتند که بخش زیادی از نیازها را تامین می‌کردند. در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شرایط تحریم اما این روند تغییر کرد. ما واحدی را لازم داریم تا بتواند نیازمندی اپراتور را با کمک شرکت‌های داخلی، به یک راه‌حل تبدیل کند. اپراتور اساسا تا حد زیادی درگیر عملیات است و تیم دیگری باید فرآیند تحقیق و توسعه را با فراغ بال بیشتری پیش ببرد. همچنین باور داریم که تیم‌های استارتاپی و دانش‌بنیان و دانشگاهی ما در حال حاضر از دانش فنی بالایی نسبت به گذشته برخوردار هستند و باید از این دانش در بهترین راه استفاده کرد.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان

«حسن بولوردی» معاون فنی ایرانسل درباره مجموعه Irancell - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Lab توضیحات بیشتری داد؛ مجموعه‌ای که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - متشکل از سه زیرمجموعه است و قصد دارد در راستای اعتلای دانش و فن قدم بردارد: «مرکز تحقیق و توسعه ایرانسل برای تمرکز بر بومی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سازی ایجاد شده و سه بخش دارد: مرکز نوآوری ایرانسل؛ مرکز تحقیق و توسعه و همچنین - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آکادمی ایرانسل‌.» بولوردی می‌گوید مرکز نوآوری ایرانسل قصد دارد در حوزه های هوش - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مصنوعی، رایانش ابری، بلاکچین، کلان داده، رباتیک و اینترنت اشیا تمرکز کند.

اکادمی ایرانسل از دیگر بخش‌های مرکز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تحقیق توسعه است که قصد دارد ارایه آموزش دیجیتال عادلانه برای مردم را به همراه بیاورد و همچنین ارتقای سطح دانش مدیریتی خود کارشناسان ایرانسل را رقم بزند. به گفته بولوردی همچنین پیاده سازی آموزش تخصصی برای همکاران ایرانسل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را نیز ایجاد خواهد کرد.

معاون فنی ایرانسل با اشاره به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اینکه یکی دیگر از مجموعه‌های Irancell Lab مرکز تحقیقات و توسعه ایرانسل است گفت: «در این مجموعه تمرکز اصلی روی نیاز‌های خود ایرانسل برای کسب و کار خودش است. در واقع فعالیت فعلی مرکز تحقیقات و توسعه روی نیازهایی نرم‌افزاری است که ایرانسل دارد و به مرور بحث رفع نیاز‌های سخت‌افزاری نیز از طریق این مرکز رفع - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خواهد شد.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان

به گفته بولوردی از دو‌هفته پیش ایرانسل فراخوان لازم برای حضور شرکت استارتاپها و شرکت‌های نوآور در حوزه‌های - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مورد نظر ایرانسل را روی سایت خود فعال - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرده است. بولوردی بار دیگر از استارتاپ‌ها و تیم‌های دانش بنیان خواست - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که با آنها همکاری کنند و وعده برگزاری یک رویداد استارتاپی برای رقابت تیم‌ها را در نیمه آبان ماه داد:  «در نیمه آبان ماه ایرانسل با برگزاری رویدادی استارت‌آپی، از ۱۲ تیم برتر در حوزه‌های اشاره شده دست به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان -  انتخاب می‌زند و این تیم‌ها با قرارگرفتن در مرکز نوآوری ایرانسل که در ایستگاه نوآوری شریف قرار دارد می‌توانند از حمایت‌های ایرانسل برخوردار شوند.»

از دیگر فعالیت‌های ایرانسل در زمینه اقتصاد دیجیتال راه‌اندازی سرویس‌های جدیدی بود که از امروز در دسترس همگان قرار گرفته است. «دانا پلاس» - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یکی از این سرویس‌ها است - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که فاز آزمایشی‌اش - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تمام شده و از امروز در اختیار دانشگاه‌ها و کلاسها قرار می‌گیرد و در کنار آن مجموعه‌های دیگری نیز راه‌اندازی شده‌اند که هر یک فعالیت‌های منحصر به فردی را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای توسعه اقتصاد دیجیتال انجام می‌دهند. این مراکز عبارتند از: راویتو، ابرتو، خانه هوشمند آی‌بان، یلوهاب، یلوادوایز، یلو مانیتورینگ.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان

راویتو پلتفرمی است که در حوزه کسب در آمد تولیدکنندگان محتوا کار می‌کند و ایرانسل در راستای درخواست وزیر ارتباطات اقدام به راه‌اندازی چنین سرویسی نموده است: «در این سرویس صاحب محتوا می‌تواند محتواهای خود را بارگذاری کند و همزمان که مخاطب مشغول تماشای آن است؛ ریتینگ بر مبنای ترافیک مصرفی محاسبه می‌شود و سهم ناشر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و صاحب محتوا داده می‌شود.»

در مجموعه یلوادوایز نیز تیم‌های مختلف می‌توانند کمپین‌های مارکتینگی خود را با کمک اپراتور ایرانسل در بستر مشترکین آن راه‌اندازی کنند و از خدمات ایرانسل در این زمینه بهره ببرند. سامانه یلو مانیتورینگ نیز در زمینه پایش هوشمند محتوا فعالیت دارد. سرویس یلوهاب نیز در هدف توانمندسازی اطلاعات است و بازارگاه خرید و فروش api است و در آن کسب و کارهای کوچک و بزرگ با یکدیگر API معامله میکنند.

گفتنیست تمام سرویس‌ها و راهکارهای دیجیتال جدید ایرانسل به همراه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توضیحات کاملی از نحوه عملکرد آنها در وبسایت جدید این مجموعه در این آدرس اینترنتی قابل دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone