🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35896.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اندروید P اعمال بعضی تنظیمات را به طور هوشمند پیشنهاد می‌کند

در کنار روشنایی تطبیق‌پذیر صفحه نمایش و تنظیمات صدا که از همیشه انعطاف‌پذیرتر شده‌اند، اندروید P گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی تجربه از سیستم عامل را به کاربران ارائه می‌کند. در یکی از جدیدترین تغییراتی که ...

در کنار روشنایی تطبیق‌پذیر صفحه نمایش و تنظیمات صدا که از همیشه انعطاف‌پذیرتر شده‌اند، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندروید P گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی تجربه از سیستم عامل را به کاربران ارائه می‌کند. در یکی از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جدیدترین تغییراتی که تا امروز کشف شده، کاربران - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دریافته‌اند که جدیدترین نسخه اندروید می‌تواند اعمال بعضی تنظیمات را بسته به تاریخ یا موقعیت جغرافیایی به شما پیشنهاد کند.

در بررسی‌های به عمل آمده روی پیش نمایش دوم اندروید P برای توسعه‌دهندگان، اعضای وبسایت XDA-Developers از وجود اپلیکیشنی تحت عنوان settings suggestions خبر داده‌اند که ظاهرا برای شخصی‌سازی تنظیمات اندروید کاربرد دارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن بومی، رفتار کاربر در موقعیت‌های مختلف را تحت نظر گرفته و بسته به شرایط می‌تواند اعمال یک سری تنظیمات را به او پیشنهاد بدهد. به عنوان مثال، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وقتی وارد مکان خاصی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌شوید به شما پیشنهاد می‌کند که گوشی خود را در حالت بی‌صدا بگذارید. اندروید P این پیشنهادات را بر اساس یادگیری ماشینی و تحت نظر گرفتن عادات شما در طول زمان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارائه می‌کند.

این قابلیت می‌تواند در مواقعی بسیار کاربردی باشد. به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عنوان مثال، وقتی پشت فرمان خودرو می‌نشینید اندروید P می‌تواند به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طور خودکار بلوتوث دیوایس را روشن کرده و به ضبط خودرو متصل شود تا بتوانید از گوش دادن به موسیقی حین رانندگی لذت ببرید. البته به نظر می‌رسد که settings suggestions به طور پیش فرض در اندروید P فعال نیست و باید از طریق تنظیمات سیستم عامل به فعالسازی آن اقدام نمایید.

اما در هر صورت، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نمی‌توان کتمان کرد که این خصوصیت می‌تواند برای کاربران سیستم عامل اندروید مزایای فراوانی داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد آن در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نسخه نهایی اندروید P به چه صورت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone