🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17596.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی اپل واچ سری ۶ باتری و موتور ﺗﭙﺘﯿﮏ بزرگتر را آشکار می‌کند

اپل چند روز پیش از جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE رونمایی کرد و حالا شاهد کالبدشکافی اپل واچ سری ۶ از سوی iFixit هستیم. در کالبدشکافی iFixit قطعات ...

اپل چند روز پیش از جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE رونمایی کرد و حالا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - شاهد کالبدشکافی اپل واچ سری ۶ از سوی iFixit هستیم.

در کالبدشکافی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - iFixit قطعات داخلی جدیدترین ساعت هوشمند اپل مانند سنسورهای جدید آن برای ردیابی اکسیژن خون به چشم می‌خورند. در این میان یکی از سخت افزارهای اصلی موجود در نسل‌های قبلی از اپل واچ سری ۶ حذف شده که مربوط به فناوری «فورس تاچ» می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان

فورس تاچ به نمایشگر اپل واچ اجازه می‌دهد که میزان فشار اعمال شده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - را تشخیص دهد و از زمان عرضه اولین مدل آن در سال ۲۰۱۵ شاهد استفاده از چنین فناوری در ساعت‌‌های هوشمند اپل بوده‌ایم. با این حال در جدیدترین نسخه WatchOS یعنی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - WatchOS 7، فورس تاچ از مدل‌های قبلی حذف می‌شود که دلیل آن عدم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - وجود چنین فناوری در اپل واچ سری ۶ است.

اپل از سال ۲۰۱۵ و با معرفی گوشی‌های سری آیفون 6s فناوری مشابهی به نام «تاچ سه بعدی» را - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - وارد گوشی‌های هوشمند خود کرد که البته پس از چند سال شاهد حذف آن از گوشی‌های آیفون و جایگزینی آن با «هپتیک تاچ» در سال ۲۰۱۸ بودیم.

کالبدشکافی اپل واچ سری ۶ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - از باتری بزرگتر نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد و همچنین ابعاد «Taptic Engine»‌ نیز بزرگتر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - از گذشته شده است. طبق گفته iFixit، حجم باتری مدل ۴۴ میلی‌متری اپل واچ سری ۶ افزایشی ۳.۵ درصدی را تجربه کرده که این رقم در مدل ۴۰ میلی‌متری به ۸.۵ درصد می‌رسد.

با وجود افزایش ظرفیت باتری، اپل همچنان به شارژدهی ۱۸ ساعته آن‌ها مشابه با اپل واچ سری ۵ اشاره می‌کند که یکی از دلایل آن‌، استفاده از نمایشگر با روشنایی بالاتر در جدیدترین ساعت‌های هوشمند این غول فناوری آمریکایی است.

اپل واچ سری ۶ در زمینه تعمیرپذیری عملکرد قابل قبولی دارد و iFixit به آن امتیاز ۶ از ۱۰ داده است. به گفته این مرجع، تعویض نمایشگر این ساعت هوشمند سخت اما امکان‌پذیر است و به راحتی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - می‌توان باتری را تعویض - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کردستان استان کردستان - کرد. با وجود این موارد، کابل‌های متصل به چیپ S6 می‌توانند برای افراد دردساز شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابانمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا شما سمت شهرک آبیدر کردستان اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در شهرک آبیدر شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone