🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15515.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی FlavorGraph سونی بهترین ترکیبات مواد غذایی را پیشنهاد می‌دهد

طی سال‌های اخیر سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی وارد صنعت بازی،‌ خودرو و بسیاری صنایع دیگر شده‌اند. حالا سیستم هوش مصنوعی FlavorGraph سونی به عنوان راهکاری متفاوت، پیش‌بینی می‌کند کدام ترکیبات غذایی و چاشنی‌ها می‌توانند ...

طی سال‌های اخیر سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی وارد صنعت بازی،‌ خودرو و بسیاری صنایع دیگر شده‌اند. حالا سیستم هوش مصنوعی FlavorGraph سونی به عنوان راهکاری متفاوت، پیش‌بینی می‌کند کدام ترکیبات غذایی و چاشنی‌ها می‌توانند مزه‌ای متفاوت و لذیذ به غذا بدهند.

معمولا آشپزهای حرفه‌ای به صورت شهودی و از روی تجربه می‌توانند متوجه شوند که ترکیب کدام مواد غذایی با یکدیگر می‌تواند طعم خاص و ویژه‌ای به غذا بدهد. برخی ترکیبات نیز از قدیم شناخته شده هستند و معمولا اکثر آشپزها از همان ترکیب استفاده می‌کنند. اکنون سیستم یادگیری عمیق «FlavorGraph» سونی از هوش مصنوعی برای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - پیش‌بینی بهترین ترکیب مواد غذایی و طعم دهنده‌ها استفاده می‌کند.

محققان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - دریافتند که ترکیبات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - جدید بسیاری وجود دارد که می‌تواند طعم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - ویژه و خاصی به غذا بدهد ولی هنوز توسط آشپزها چنین ترکیباتی استفاده نشده‌اند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس

این سیستم با کمک دستور پخت‌های قدیمی و جدید،‌ پیش‌بینی می‌کند که ترکیب برخی مواد غذایی مانند سیر، زیتون و شیر آیا با یکدیگر ترکیب خوشمزه‌ای خواهند داشت یا خیر. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - متخصصان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - شرکت سونی در همکاری با محققان دانشگاه کره جنوبی این پروژه را پیش می‌برند.

سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه یافته توسط این تیم تحقیقاتی براساس اطلاعات پایگاه داده شامل ۱۵۶۱ ماده غذایی مختلف در FlavorGraph ترکیب مزه‌ها را پیش بینی می‌کند. اطلاعات هر ماده غذایی براساس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - مزه‌های مختلف از جمله ترش، ‌شیرین، تلخ و سایر مزه‌ها در این پایگاه داده ثبت شده است. به علاوه بیش از یک میلیون دستورالعمل برای ترکیب مواد غذایی مختلف - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس - نیز در پلتفرم وجود دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آباده استان فارس

آشپزهای حرفه‌ای می‌توانند با کمک داده‌های موجود در پلتفرم FlavorGraph و هوش مصنوعی بهترین ترکیب طعم دهنده‌ها و چاشنی‌ها را بررسی کنند. محققان در تلاشند ضمن ارائه ترکیبات غذایی خوشمزه و متفاوت، ترکیبات ناسالمی که می‌توانند برای بدن مضر باشند را نیز شناسایی کنند. ترکیب برخی مواد غذایی می‌تواند برای سلامتی بدن خطراتی را به همراه داشته باشد و داشتن اطلاعات در مورد ترکیبات مضر نیز ضروری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone