🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35618.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هواوی از این پس هر دو ماه اقدام به انتشار بروزرسانی نرم افزاری می کند

هواوی به تازگی اعلام نموده که قصد دارد هر دو ماه یکبار برای برخی از موبایل‌های هوشمندش آپدیت‌هایی ارسال کند. این به روز رسانی‌ها قرار است تنها شامل آپدیت‌های امنیتی نشود و قابلیت‌های جدید، رفع ...

هواوی به تازگی اعلام نموده که قصد دارد هر دو ماه یکبار برای برخی از موبایل‌های هوشمندش آپدیت‌هایی ارسال کند. این به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - روز رسانی‌ها قرار است تنها شامل آپدیت‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - امنیتی نشود و قابلیت‌های جدید، رفع مشکل و تنظیمات کلی را نیز برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - گوشی‌ها به ارمغان آورد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان

به نظر می‌رسد که این شرکت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - چینی قصد دارد که اشباهات گذشته را جبران کند چرا که پیش از این گزارش شده بود کاربران از به روز‌رسانی‌های اخیر این کمپانی برای موبایل‌هایش رضایت ندارند.

حال شرکت یاد شده قصد دارد هر دو ماه یکبار با ارسال به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی‌های زیر رضایت کابران را جلب نماید. این تلفن‌های هوشمند عبارتند از : هواوی P10، هواوی P20 پرو، P20، میت 9، میت 10، میت 10 پرو، هواوی نوا e3، نوا 2 لایت و نوا 2i.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان

تمامی این اطلاعات توسط مدیر گروه هواوی استرالیا فاش شده و وی حتی اعلام نموده که تا چند روز دیگر اولین آپدیت‌ برای موبایل‌های اشاره شده ارسال خواهد شد و این به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - روزرسانی‌ها تنها به مسائل امنیتی مربوط نبوده و قرار است ویژگی تشخیص چهره نیز به برخی از این گوشی‌ها اضافه شود.

البته هواوی تنها شرکتی نیست که ارسال آپدیت‌های امنیتی خود را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - طی چند روز گذشته اعلام نموده است. وان پلاس نیز اخیراً از برنامه‌ی تعمیر نرم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - افزارش رونمایی کرده و قصد دارد تا دو سال به طور مرتب آپدیت‌هایی برای موبایل‌هایش بفرستد. علاوه بر آن، به روزرسانی‌های امنیتی وان پلاس تا سه سال پس از تولیدش نیز ادامه خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان

با اینکه وعده‌های این دو شرکت خبر مطلوبی است و کاربران را به آینده‌ای روشن امیدوار می‌کند اما باید دید که کدامیک از این دو کمپانی به وعده‌ی خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - جامه عمل خواهند پوشانید و به طور مرتب آپدیت‌هایی برای موبایل‌هایشان ارسال خواهند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرد.

 

تماشا کنید: مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone