🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35620.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رندر و اطلاعاتی از گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ شارژ نه چندان سریع

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ که قرار است به طور رسمی در 18 مرداد ماه معرفی شود، حتی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج نیز سریعتر شارژ نخواهد شد. این موضوع را یکی ...

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ که قرار است به طور رسمی در 18 مرداد ماه معرفی شود، حتی از گلکسی اس 7 - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و اس 7 اج نیز سریعتر شارژ نخواهد شد.

این موضوع را یکی از صادر کنندگان گواهینامه محصول در چین و در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده. در واقع گفته شده که گلکسی نوت 9 از هر دستگاهی که سامسونگ بعد از سال 2015 عرضه کرده سریعتر شارژ نمی شود.

به گزارش وبسایت اندروید هدلاین گوشی پرچمدار آتی سامسونگ با شارژر مدل EP-TA200 همراه خواهد شد که حداکثر قدرتی در حدود 10 وات را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ارائه می دهد. به این ترتیب سرعت شارژ گلکسی نوت 9 با این شارژر نسبت به شارژرهای ارائه شده برای گوشی های سری گلکسی اس 8، اس 7 و نوت 8 سریعتر نیست.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در حالی که گواهینامه محصول اشاره به پشتیبانی از 9 ولت و 1.67 آمپر یا به عبارتی 15.03 وات برای این شارژر دارد، محدودیت عملی راهکارهای سامسونگ موجب می شوند این میزان به 10 وات محدود شود؛ همان میزانی که سامسونگ برای گلکسی اس 9 و نسخه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پلاس آن در نظر گرفته است.

مشابه با تمامی پرچمداران اخیر سامسونگ، گلکسی نوت 9 نیز از نسخه 3.0 شارژ سریع کوالکام (QC 3.0) یا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فناوری جدیدتری بهره نخواهد برد و به نظر می رسد این موضوع به دلیل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هماهنگی نسخه های بهره مند از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چیپست اسنپدراگون 845 با نسخه های دارای اگزینوس 9810 (با قابلیت شارژ سریع ویژه سامسونگ با نام Fast Adaptive Charging) باشد.

به این ترتیب این گوشی ها با فناوری شارژ سریع ویژه سامسونگ، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یا «Fast Adaptive Charging» همراه خواهند شد که در واقع یک تکنولوژی قدیمی تر و با کارایی کمتر، بر اساس نسخه 2.0 شارژ سریع کوالکام است.

بر اساس آنچه که پیش از این اعلام شده گلکسی نوت 9 احتمالاً با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد شد. در این صورت زمان شارژ بیشتری نسبت به گلکسی نوت 8 مجهز به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیاز خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

علاوه بر این رندری از قاب گلکسی نوت 9 منتشر شده که بر اساس آن محل قرار گیری حسگر اثر انگشت مشابه با همان مواردی که پیش از این اعلام شده بود، در زیر دوربین دوگانه اصلی به نظر می رسد.

بر اساس گمانه زنی ها انتظار داریم گلکسی نوت 9 از رم 6 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره مند باشد. همچنین احتمالاً شاهد مدلی با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی خواهیم بود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی نوت 8 توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone