🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11859.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نوبت بگیریم؟

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نزدیک به یک دهه است که با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها راه‌اندازی شده‌اند. از این دفاتر می‌توان جهت طرح دعاوی حقوقی، خانواده، تجدیدنظر، ...

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نزدیک به یک دهه است که با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی و تسریع در رسیدگی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - به پرونده‌ها راه‌اندازی شده‌اند. از این دفاتر می‌توان جهت طرح دعاوی حقوقی، خانواده، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - تجدیدنظر، دادخواهی و ... بدون مراجعه به محاکم یا دادسراها استفاده کرد. از ابتدای سال 99 با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - توجه به شیوع کرونا و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - لزوم رعایت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - فاصله‌گذاری اجتماعی، سامانه‌ای جهت دریافت نوبت به صورت آنلاین از تمام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور رونمایی شده است.

این سامانه به همت کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمات توسط دفاتر و تکریم ارباب رجوع طراحی شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. متقاضیان خدمات الکترونیک قضایی می‌بایست قبل از مراجعه حضوری به این دفاتر، از طریق سامانه مذکور اقدام به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - اخذ نوبت نمایند.

افراد با استفاده از «سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی» می‌توانند از تمامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور براساس استان، شهرستان، کد/نام دفتر، نام مسئول دفتر و تلفن به صورت آنلاین نوبت دریافت کنند. این نوبت دهی براساس نوع خدمات متقاضی مانند تنظیم دادخواست یا شکواییه، اظهارنامه، پیگیری و ... بوده که پس از ثبت نام در آن می‌توان روز و ساعت مراجعه را مشخص کرد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان

پس از ورود به این سامانه ابتدا بایستی ثبت نام کنید. برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - این کار بایستی از طریق نوار بالای صفحه، روی «ثبت نام کاربران» کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان

حال پنجره جدیدی نمایش داده می‌شود که بایستی شماره موبایل‌تان را وارد و ملیت خود را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن کد امنیتی نمایش داده شده روی «عضویت» کلیک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - کنید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان

در پنجره جدید نوبت به ورود اطلاعات شخصی از قبیل نام و نام خانوادگی و کد ملی می‌رسد. همچنین بایستی رمز عبوری را برای خود تعیین کنید تا در مراجعات بعدی به این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - سامانه از آن بهره ببرید.

جهت تایید شماره موبایل شما نیز کد تاییدی برای‌تان ارسال شده است که بایستی آن را وارد نمایید. حال با انتخاب گزینه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - «تایید و تکمیل ثبت نام»، در صورت صحت اطلاعات وارد شده نوتیفیکیشنی با عنوان «تبریک حساب کاربری شما ایجاد شد» برای‌تان نمایش داده می‌شود و وارد سامانه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - می‌شوید. همچنین پیامکی برای‌تان ارسال شده که در آن نام کاربری و رمز عبورتان نوشته شده است. نام کاربری همان شماره موبایلی است که وارد کردید و رمز عبور نیز همانی است که در مرحله قبل تعیین کردید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان

حال بایستی مجددا به صفحه اول سایت بازگشته و از طریق نواری که در وسط صفحه تعبیه شده، با انتخاب نام استان، شهرستان، موضوع خدمت مورد نظر یا حتی نام مدیر دفتر یا شماره دفتر خدمات قضایی و انتخاب کلید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - جستجو نسبت به یافتن دفتر خدمات قضایی مورد نظر خود اقدام کنید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان

در صورتی که کد دفتر یا مسئول دفتر را وارد نکنید، براساس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - شهر و موضوع خدمت متقاضی، فهرستی از دفاتر به شما - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - نمایش داده می‌شود که می‌توانید با توجه به فاصله مکانی خود از دفتر مربوطه، یکی از آن‌ها را با کلیک روی «دریافت نوبت»، انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان

سپس در این مرحله نوبت به تعیین زمان مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی می‌رسد. با انتخاب هر یک از روزهای هفته که با دایره سبز رنگ مشخص شده، باکس جدیدی در پایین آن ظاهر می‌شود که می‌توانید ساعت مراجعه خود را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید.

همچنین در این صفحه آدرس و شماره تلفن دفتر ذکر شده و روی نقشه نمایش داده شده است تا به راحتی بتوانید به آن مراجعه کنید.

در صورتی که تمامی مراحل به درستی انجام شده باشد، به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام آن را وارد کرده‌اید، پیامکی که حاوی اطلاعات وقت تعیین شده و دفتر مورد نظر است، برای شما ارسال می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان

همچنین می‌توانید با مراجعه به قسمت نوبت‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - من، نوبت‌هایی که در دفاتر خدمات قضایی رزرو کرده‌اید را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسب به چاپ رسید نوبت یا حذف آن اقدام کنید. هنگام مراجعه به مرکز بایستی تصویر رسید نوبت‌دهی را به همراه داشته باشید. همچنین ارائه کارت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - ملی هم‌زمان با رسید نوبت‌دهی به دفتر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - الزامی است.

توجه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - داشته باشید در صورتی که در زمان تعیین شده به دفتر مراجعه نکنید، نوبت شما لغو شده و در پایان روز کاری برای‌تان پیامکی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه در یک هفته آتی امکان دریافت نوبت به صورت الکترونیکی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را نخواهید داشت.

لازم به ذکر است برای استفاده از خدمات الکترونیک قضایی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سنندج استان کردستان - نیاز به کد «ثنا» دارید و در صورتی که آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از اینجا با روش ثبت نام و دریافت کد ثنا آشنا شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما آیا سمت جام جم سنندج اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در جام جم شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone