🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30513.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با نسخه 71 کروم همه تبلیغات سایت های مخرب را مسدود می کند

گوگل قصد دارد تمامی تبلیغات سایت هایی که با نمایش تبلیغات اقدام به فریب دادن و اغفال کاربران وب می کنند را به طور کامل مسدود کند. قرار است در نسخه 71 مرورگر کروم که ...

گوگل قصد دارد تمامی تبلیغات سایت هایی که با نمایش تبلیغات اقدام به فریب دادن و اغفال کاربران وب می کنند را به طور کامل مسدود کند.

قرار است در نسخه 71 مرورگر کروم که در ماه آتی میلادی عرضه می شود به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - طور خودکار تمامی تبلیغات سایت هایی که اقدام به نمایش تبلیغات مخرب می کنند مسدود شوند. این موضوع در راستای تلاش های گوگل برای حفاظت از کاربران در برابر محتوایی است که به طور عمدی کاربر را گمراه می کنند.

در تشریح این موضوع به تبلیغاتی اشاره شده که حتماً پیشتر با آنها روبرو شده اید: وبسایتی را مشاهده می کنید و ناگهان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - تبلیغ پاپ آپ (معمولاً حاوی پیام های هشدار مرتبط با سیستم کامپیوتر) روی آن نمایش داده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - می شود. روی علامت X بالای آن کلیک می کنید تا آن را ببندید ولی متوجه می شوید که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - این علامت در واقع یک لینک برای باز کردن صفحه دیگر سایت بوده است. گاهی از این روش استفاده می شود تا کاربر هدف حمله فیشینگ قرار بگیرد و اطلاعات شخصی سرقت شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران

پیش از این هم گوگل تلاش هایی برای مسدود کردن تبلیغات پاپ آپ کرده بود. در نسخه 68 کروم از سایت هایی که به دلیل ارائه تجربه مزاحم گزارش شده بودند امکان باز کردن صفحات در تب جدید سلب شده بود. اما این بار گوگل یک قدم فراتر رفته و تمام تبلیغات سایت هایی که سابقه استفاده از چنین روش هایی دارند را مسدود می کند.

از آنجایی که نسخه 71 کروم در ماه آتی میلادی عرضه می شود مالکان وبسایت ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - 30 روز مهلت دارند تا چنین تبلیغاتی را از وبسایت احتمالاً گزارش شده خود حذف کنند. در غیر این صورت حتی صرف نظر از اینکه وبسایت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - در رده فریب دهنده ها دسته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - بندی شده باشد یا خیر، ممکن است کروم تمامی تبلیغات نمایش داده شده در آن را مسدود کند.

در نهایت باید اشاره - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - کرد که گوگل گزینه ای برای غیر فعال کردن این قابلیت را نیز در کروم 71 در نظر گرفته است. از آنجایی که احتمالاً عمده کاربران این گزینه را در حالت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - پیش فرضِ فعال رها می کنند انتظار می رود همین قابلیت برای برخی مالکان سایت ها انگیزه اصلاح رفتارها را ایجاد کند.

اگر مالک وبسایت هستید می توانید با مراجعه به کنسول جستجوی گوگل و با - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر محمودآباد استان مازندران - استفاده از بخش گزارش تجارب سوء استفاده بررسی کنید که آیا وبسایت شما دارای چنین محتوایی است یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone