🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41627.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تاکسی پرنده ایرباس، در سال 2018 به صورت آزمایشی پرواز می کند

سال 2017 است و ماشین های پرنده، احتمالاً بزودی از راه می رسند؛ هرچند که احتمالاً به این زودی ها نمی توانیم سوار آنها شویم. کمپانی ایرباس اخیراً مدعی شده که مفهوم تاکسی پرنده اش ...

سال 2017 است و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ماشین های پرنده، احتمالاً بزودی از راه می رسند؛ هرچند که احتمالاً به این زودی ها نمی توانیم سوار آنها شویم. کمپانی ایرباس اخیراً مدعی شده که مفهوم تاکسی پرنده اش همچنان در دست توسعه بوده و نخستین پرواز خود را تا پایان سال آتی میلادی به انجام خواهد رساند. اگرچه نخستین پرواز به صورت خودکار انجام می شود، اما کمپانی مورد اشاره برنامه دارد در وسایل نقلیه چهار نفره خود، از خلبان انسانی نیز استفاده کند؛ اما فعلاً همه برنامه ها حول خودران بودن ماشین های پرنده می چرخد.

تاکسی های خودران پرنده، از آگوست 2016 در دست کار بوده اند. اگرچه به نظر می رسد CityAirbus بالگردی چهار پره خواهد بود، اما هنوز امکان دارد که طراحی نهایی این وسیله نقلیه متفاوت باشد. CityAirbus بالگردی الکتریکی است که می تواند تا سقف چهار مسافر را در مناطق شهری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جا به جا کند.

طراحی چهار پره سبب می شود این وسیله نویز بسیار کم و ابعاد کوچکی داشته باشد؛ ضمناً قابلیت تقسیم سفر میان مسافران، هزینه های CityAirbus را به اندازه تاکسی های معمولی کاهش می دهد.

البته این تنها ایرباس نیست که چنین اهدافی را دنبال می کند. اوبر هم رویدادهایی برای تاکسی های پرنده برگزار کرده و قصد دارد نخستین بالگرد خود را در سال 2020 آزمایش کند. این بالگرد، 18 پره خواهد داشت و قرار است توسط کمپانی آلمانی Volocopter ساخته شود. با توجه به این ها، به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد که هنوز زمان زیادی باقی مانده تا مردم قادر به پرواز با اتومبیل های پرنده خود باشند و فعلاً باید به سفرهای هوایی که توسط شخصی دیگر (یا کامپیوتر) انجام می شوند بسنده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone