🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39210.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا دوربین سلفی دوگانه گلکسی A8 جدید مقدمه ای برای پیاده سازی آن در گلکسی S9 است؟

سامسونگ روز گذشته سری جدید موبایل های میان رده گلکسی A8 و A8 پلاس را به صورت رسمی معرفی کرد. این دو اسمارت فون از دوربین سلفی دوگانه بهره می برند که در سال گذشته ...

سامسونگ روز گذشته سری جدید موبایل های میان رده گلکسی A8 و A8 پلاس را به صورت رسمی معرفی کرد. این دو اسمارت فون از دوربین سلفی دوگانه بهره می برند که در سال گذشته به قابلیتی محبوب تبدیل شده گرچه اغلب کمپانی ها از این پیکربندی در دوربین های اصلی بهره می برند.

همانطور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - که می دانید استفاده از دو سنسور در دوربین به ایجاد افکت زیبای بوکه منجر می شود که سامسونگ با عبارت «Live Focus» از آن یاد می کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان
گلکسی A8 و A8 پلاس

یکی از سیاست هایی که کمپانی کره ای در سال های اخیر دنبال کرده آزمایش قابلیت های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - سخت افزاری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - و نرم افزاری در موبایل های میان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - رده پیش از تعبیه آنها در پرچمدارها است .

برای مثال این کمپانی پیش از پیاده سازی رم 6 گیگابایتی در نوت 8 آن را در موبایل گلکسی C9 محدود به چین آزمایش کرده و ظاهرا بازخوردهای مناسبی نیز دریافت کرده بود.

بنابرین معرفی دوربین سلفی دوگانه در گلکسی A8 را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - می توان به عنوان مقدمه ای برای ارائه این قابلیت در پرچمدارهای بعدی تلقی کرد.

نکته جالب این جاست که علی رغم استفاده از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.9 در دوربین سلفی گلکسی A8 و مدل پلاس آن، دوربین اصلی تنها از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - یک سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می برد.تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستاندر تصاویر و رندرهای فراوانی که اخیرا از گلکسی S9 و قاب آن به بیرون درز کرده در پنل عقب تنها یک دوربین معمولی به چشم می خورد.

در این رندرها مکان قرار گیری سنسور اثر انگشت به زیر دوربین منتقل شده و طراحی آن از عمودی به افقی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - تغییر کرده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان
قاب گلکسی S9

با توجه به این رندرها سامسونگ ممکن است با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان - در پیش گرفتن روش گوگل به جای استفاده از دو سنسور قابلیت Live Focus خود را از طریق پردازش نرم افزاری میسر کرده یا با پیروی از راهکار اپل برای آیفون 10، از دو سنسور سلفی استفاده کرده اما آن را تنها در مدل پلاس پرچمدار خود در اختیار کاربران قرار دهد.

برای مشخص شدن سیاست آتی سامسونگ باید تا معرفی سری جدید گلکسی که احتمالا اوخر سال جاری خواهد بود، منتظر بمانیم.

برای بررسی بیشتر و اطلاع از قابلیت هایی که ممکن است بعدا در گلکسی S9 پیاده سازی شوند، می توانید بررسی جامع و کامل دیجیاتو از گلکسی A8 و A8 پلاس 2018 را مطالعه نمایید.

- تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مریوان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone