🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39211.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شکایت یک شرکت چینی از اپل به بهانه‌ سرقت نشان تجاری

یک شرکت تولید لباس چینی با نام کان (Kon) از اپل به علت سرقت نشان تجاری اش شکایت کرد. به ادعای این شرکت چینی، طراحی نشان جدید اپ استور اپل بسیار شبیه به آرم آنهاست. ...

یک شرکت تولید لباس چینی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با نام کان (Kon) از اپل به علت سرقت نشان تجاری اش شکایت کرد. به ادعای این شرکت چینی، طراحی نشان جدید اپ استور اپل بسیار شبیه به آرم آنهاست.

به گزارش فون رادار، نشان این گروه تولید البسه چینی که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است، مثلثی شامل سه استوانه بوده که به‌طور نمادین تسلط قدرت انسان بر مرگ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

لبه‌های آرم شرکت چینی تیزتر است

اپل مرداد ماه امسال، نشان اپ استور خود را که مثلثی متشکل از یک مداد، یک خط‌کش و یک قلمو بود به مدلی مفهومی‌تر تغییر داد که این تغییر باعث شد بسیار شبیه به آرم شرکت کان شود. البته با اینکه این دو نشان به هم شباهت بسیاری دارند اما لوگوی شرکت چینی برخلاف آرم اپل، از لبه‌های تیزی برخوردار است.

به ادعای شرکت تولید البسه‌ی کان، استفاده‌ی اپل از نشان تجاری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این شرکت در طراحی اپ استور، تخلف از قانون کپی رایت بین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - المللی به حساب می‌آید. از این رو شرکت کان انتظار دارد که اپل ضمن عذرخواهی رسانه‌ای، غرامت نیز بپردازد.

دادگاه چین این ادعا را به رسمیت شناخته است

دادگاه عمومی پکن این ادعا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و پرونده را به رسمیت شناخته و قرار است طی چند هفته‌ آینده در مورد آن اظهارنظر کند. البته شرکت اپل در سال گذشته با دادخواستهای حقوقی بسیاری نظیر شکایات کوالکام و سامسونگ دست‌وپنجه نرم‌ کرده است. با این حال بسیاری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باور دارند که دادگاه چین نظر مساعدی نسبت به ابرشرکت آمریکایی ندارد چراکه در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سال گذشته به یک برند فروش چرم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اجازه داد از اسم آیفون در نام‌گذاری محصولات خود استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone