🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21139.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی Alienware از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ m15، m17 و Area-51m

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell محسوب می‌شود، از جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17، مدل ارتقا یافته دسکتاپ Aurora و جدیدترین لپ تاپ گیمینگ Area-51m با کارت گرافیک AMD Radeon RX و پردازنده ...

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - محسوب می‌شود، از جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17، مدل ارتقا یافته دسکتاپ Aurora و جدیدترین لپ تاپ گیمینگ Area-51m با کارت گرافیک AMD Radeon RX و پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل رونمایی کرده است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان

اولین لپ تاپ جدید در سبد محصولات Alienware، لپ تاپ گیمینگ Area-51m است که از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی بهره مند بوده و مثل کامپیوترهای دسکتاپ می‌توان آن را ارتقا داد. این لپ تاپ در بالاترین مشخصات از پردازنده ۱۰ هسته‌ای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - اینتل Core i9 10900K (با قابلیت اورکلاک تا ۵.۳ گیگاهرتز) برخوردار است. می‌توان آن را با کارت گرافیک ۸ گیگابایتی AMD Radeon RX 5700 و همچنین GeForce RTX 2070/2080 Super سفارش داد.

این مدل با نمایشگر ۳۰۰ هرتزی با فناوری ردیابی چشم Tobii و یا نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K به همراه رم ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و ۴ ترابایت حافظه Raid 0 قابل سفارش است. علاوه بر این به سیستم خنک کننده اختصاصی Cryo-Tech و لوله‌های گرمایی جدید و همچنین رگولاتور ۱۲ فازی در برخی پیکربندی‌ها مجهز شده است.

لپ تاپ Alienware Area-51m از فناوری N-key و نورپردازی RGB نیز برخوردار بوده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و با شروع قیمت 3050 دلار از تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) به بازار عرضه خواهد شد.

لپ تاپ های - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - Alienware m15/m17

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان

Alienware برای گیمرهایی که به دنبال لپ تاپ‌های سبک تر می‌گردند، مدل‌های ارتقا یافته m15 و m17 را معرفی کرده است. این لپ تاپ‌ها را حالا می‌توان با پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 10980HK، کارت گرافیک جی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - فورس RTX 2080 Super Max-Q و یا Radeon RX500M سفارش داد. از دیکر مشخصات این مدل‌ها می‌توان به حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4، کارت خوان microSD، درگاه تاندربولت ۳ با پاور دلیوری و رنگ‌های جدید اشاره کرد.

هر دو مدل از نمایشگر 1080p با حداکثر نرخ رفرش حداکثر ۳۰۰ هرتز (۱۴۴ هرتز در مدل‌های پایه) برخوردارند. لپ تاپ m15 از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K با رفرش ریت ۶۰ هرتز و پشتیبانی ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و همچنین فناوری ردیابی چشم Tobii برخوردار است. مدل ۱۷ اینچی نیز با نمایشگر ۶۰ هرتزی 4K و فناوری ردیابی چشم Tobii قابل سفارش است، با این تفاوت که به طور ۱۰۰ درصد از فضای رنگی Adobe RGB پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌کند.

لپ تاپ m15 با شروع قیمت ۱۵۰۰ دلار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و مدل m17 با شروع قیمت ۱۵۵۰ دلار از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - تاریخ ۲۱ مه (۱ خرداد) به بازار عرضه خواهند شد.

دسکتاپ Alienware Aurora

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان

Alienware برای علاقه مندان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - به دسکتاپ از جدیدترین مدل Aurora رونمایی کرده است. این مدل با سیستم خنک کننده آبی برای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کارت گرافیک و پردازنده به دست خریدار رسیده و با کارت گرافیک جی فورس RTX 2080 Super، پردازنده اینتل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - Core i9 10980HK، رم HyperX Fury DDR4 و منبع تغذیه ۱۰۰۰ واتی قابل سفارش است. این مدل با شروع قیمت ۱۱۲۹ دلار از تاریخ ۲۸ مه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کرمانشاه استان کردستان - (۸ خرداد) به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوتریکا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** مایکروفر تکا MWE207FI شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone