🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21135.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف ۴۰۰۰ اپلیکیشن اندرویدی ناامن مبتنی بر پلتفرم Firebase

پلتفرم Firebase که به گوگل تعلق دارد از محبوبیت زیادی نزد توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن برخوردار است. حالا محققان امنیتی موسسه Comparitech از درز اطلاعات بالغ بر ۴ هزار اپلیکیشن اندرویدی خبر داده اند و ...

پلتفرم Firebase که به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - گوگل تعلق دارد از محبوبیت زیادی نزد توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن برخوردار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - است. حالا محققان امنیتی موسسه Comparitech از درز اطلاعات بالغ بر ۴ هزار اپلیکیشن اندرویدی خبر داده اند و این اتفاق ظاهرا به خاطر پیکربندی نادرست در دیتابیس Firebase رخ داده است.

طبق آمارها حدود سی درصد از تمامی اپلیکیشن های گوگل پلی استور از Firebase استفاده می کنند و از تمامی اپلیکیشن های اندرویدی که از این پلتفرم برای ذخیره سازی دیتای خود کمک می گیرند، ۴.۸ درصدشان ایمن نیستند. این اپ ها اجازه دسترسی دیگران به اطلاعات کاربرانشان و ویرایش آنها را میسر می کنند.

محققان امنیتی مجموعا ۵۱۵۷۳۵ اپلیکیشن اندرویدی را در پلی استور گوگل بررسی کردند و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - متوجه شدند که از این تعداد ۱۵۵۰۶۶ موردشان از پلتفرم Firebase استفاده می کنند و ۴۲۸۲ عدد از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - آنها اطلاعات حساس کاربران خود را در معرض دسترسی دیگران قرار داده اند. جالب آنکه ۹۰۱۴ اپلیکیشن حتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - مجوزهای لازم برای خواندن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - و نوشتن دیتا را در اختیار افراد سودجو قرار می دهند که به کمک آنها هرکسی میتواند دیتای مورد نظرش را به سرور اضافه کرده یا از آن پاک نماید.

بازی ها و اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - آموزشی ظاهرا ۴۰ درصد از اپ های ناامنی را تشکیل می دهند که اطلاعات کاربران خود را در معرض دسترسی دیگران قرار داده اند. به لطف این آسیب پذیری آدرس ایمیل، نام کاربری، پسورد، شماره موبایل، دیتای جی پی اس، آدرس سکونت و بسیاری موارد دیگر بدون احراز هویت قابل دانلود خواهند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - بود.

گوگل وارد عمل می شود

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان

طبق اعلام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - شرکت Comparitech همه افراد میتوانند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - با اضافه کردند json به URL فایربیس به این دیتابیس ها دسترسی پیدا کنند. البته گوگل نمایش آدرس این دیتابیس ها را در نتایج جستجو متوقف کرده است اما همچنان این یو آر ال ها توسط دیگر موتورهای جستجو ایندکس می شوند.

اما - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - نکته قابل تامل آنکه در این گزارش صرفا به دیتای لو رفته از اپلیکیشن های موجود در پلی استور - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - گوگل اشاره شده است. این در حالی است که توسعه دهندگان نرم افزار در دیگر سیستم عامل ها نیز از فایربیس استفاده می کنند. به همین خاطر تعداد اپ هایی که تحت تاثیر پیکربندی اشتباه  دیتابیس قرار می گیرند رقمی فراتر از ۲۴ هزار عدد خواهد بود.

محققان همچنین اعلام کردند که کاربرهای موبایل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - به طور متوسط بین ۶۰ تا ۹۰ اپ را روی موبایل خود نصب می کنند و در نتیجه احتمال آنکه یکی ز این اپ های آسیب پذیر در در میان آنها باشد بسیار بالا خواهد بود.

این گزارش حدودا ۲۰ روز پیش در اختیار گوگل قرار گرفت و یکی از سخنگویان گوگل در واکنش به آن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - چنین گفت:

ما - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - هشدارهای لازم در مورد پیکره بندی اشتباه در اپ ها را به توسعه دهندگان می دهیم و پیشنهاداتی را هم برای تصحیح - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - آنها ارائه میکنیم. ما تماس هایی را هم با توسعه دهندگان تحت تاثیر این آسیب پذیری برقرار کرده ایم تا برای رفع مشکل به آنها کمک کنیم.

تمامی این اتفاقات بر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - اهمیت انتخاب پسوردهای متفاوت برای لاگین به وبسایت ها یا اپ های مختلف صحه می گذارند چراکه اگر دیتای مربوط به یکی از اپ های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - مورد استفاده شما در اختیار هکرها قرار بگیرند آنها میتوانند از همان پسورد برای دسترسی به دیگر حساب های شخصی شما نیز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - استفاده نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone