🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40588.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا سامسونگ قصد بهبود تجربه کاربری بین چند پلتفرم را دارد؟

سامسونگ به تازگی علامت تجاری جدیدی به نام «Universal Browse» را در کره جنوبی به ثبت رسانده که به نظر می رسد در راستای طرح این شرکت برای توسعه و بهبود تجربه وب گردی در ...

سامسونگ به تازگی علامت تجاری جدیدی به نام «Universal Browse» را در کره جنوبی به ثبت رسانده که به نظر می رسد در راستای طرح این شرکت برای توسعه و بهبود تجربه وب گردی در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پلتفرم های مختلف باشد.

بر اساس جزئیاتی که در اطلاعات این نام تجاری، ثبت شده، قرار است تجربه وب گردی روی تلویزیون ها و اسمارت فون های این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شرکت کره ای با هم ترکیب شوند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
تصویری از مستندات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مرتبط با نام تجاری Universal Browse ثبت شده.

لازم به ذکر است که همین حالا هم مرورگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اختصاصی سامسونگ، به خوبی امکان کار بین پلتفرم های متنوع را فراهم می آورد. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاربران با استفاده از این مرورگر می توانند تجربه ای مشابه را روی پلتفرم های مختلف از جمله تلفن هوشمند، هدست واقعیت مجازی Gear VR یا DeX Station (بررسی دیجیاتو) داشته باشند. سامسونگ همچنین به واسطه افزونه ای برای مرورگر گوگل کروم، امکان همسان سازی بوکمارک های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن با مرورگر Samsung Internet را نیز فراهم کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ می خواهد به منظور بهبود تجربه کاربری روی پلتفرم های مختلف، برخی از اپ های قبلی خود را به روز رسانی کند، یا اپ جدیدی ارائه دهد.

انتظار می رود در مراسم CES 2018 که از 19 تا 22 دی ماه سال جاری در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود، خبرهای بیشتری در خصوص نحوه کارکرد Universal Browse بشنویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone