🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40582.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Missed Call Reminder؛ یادآور تماس های از دست رفته و پیامک ها در اندروید

اگر ترافیک تماس و پیامک بالایی دارید، احتمالا یکی از مشکلات تان این باشد که رسیدگی یا پاسخ دادن به آن ها را فراموش می کنید و همین ممکن است موجب آزردگی خاطر دوستان و ...

اگر ترافیک تماس و پیامک بالایی دارید، احتمالا یکی از مشکلات تان این باشد که رسیدگی یا پاسخ دادن به آن ها را فراموش می کنید و همین ممکن است موجب آزردگی خاطر دوستان و آشنایان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تان بشود. اما خوشبختانه برای جلوگیری از این اتفاق در اندروید راهکار ساده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ای وجود دارد، و آن هم چیزی نیست جز این که از اپلیکیشن های شخص ثالث برای یادآوری تماس ها و پیامک هایتان کمک بگیرید.

Missed Call Reminder یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که در این زمینه می شناسیم. با امکان ساخت پروفایل های جداگانه و تعیین الگوهای مختلف برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یادآوری، این اپلیکیشن کم حجم اندرویدی کاری می کند که هیچ پیامک یا تماس از دست رفته ای را بی پاسخ نگذارید.

Missed Call Reminder می تواند تمام پیامک ها، MMS ها و تماس های از دست رفته شما را با آلارم، ویبره، روشن شدن نمایشگر، چراغ LED و حتی چشمک زدن فلش دوربین به شما یادآوری کند که تمام این حالات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قابل شخصی سازی هم هستند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

مثلا می توانید با ساخت پروفایل برای اپلیکیشن تعیین کنید که در یک بازه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زمانی مشخص از روز پیامک های خوانده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نشده را با صدای آلارم یا حتی ویبره روی ساعت هوشمند به اطلاع تان برساند، البته به سبک و سیاقی که خودتان می پسندید.

به عنوان مثال برای ویبره می توانید الگوی لرزش ها را شخصی سازی کنید، یا موزیکی که دوست دارید را برای صدای آلارم اپ در نظر بگیرید. این حجم بالا از شخصی سازی بزرگترین نقطه قوت Missed Call Reminder به شمار می رود که در کمتر اپلیکیشن مشابهی شاهد آن خواهید بود.

نسخه رایگان Missed Call Reminder اگر چه تمام پیامک ها و تماس های دریافتی را برای شما یادآوری می کند، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اما اگر بخواهید که این یادآورها برای افراد مشخصی در دفترچه تلفن تان فعال شوند باید اپلیکیشن را با هزینه ای اندک به نسخه کامل ارتقاء بدهید. در نسخه کامل حتی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می توانید شماره های مد نظرتان را به بلک لیست بفرستید تا هیچ کدام از پیامک ها یا تماس هایشان یادآوری نشود.

وقتی که اپلیکیشن را برای اولین بار نصب می کنید شاید عادت کردن به آن کمی برایتان زمان بر باشد، اما نکته ای هست که کار با اپ را برایتان آسان تر و لذت بخش تر می کند و آن هم چیزی نیست جز پشتیبانی از زبان فارسی. Missed Call Reminder به غیر از فارسی کردن تمام منوها و راهنمایی ها، یک بخش سوالات متداول بسیار خوب هم دارد که با مطالعه آن می توانید به پاسخ تمام ابهامات و سوالات تان در مورد نحوه عمل اپلیکیشن برسید.

ضمنا اشاره به این نکته هم بد نیست که اپلیکیشن Missed Call Reminder برای دسترسی راحت به تنظیمات پروفایل ها چندین ویجت خوب و جمع و جور هم برای صفحه خانه ارائه کرده که بسیار مفید و کارآمد هستند. اگر هم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیوایس تان را روت کرده باشید، باید بدانید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که Missed Call Reminder با اپ اتوماسیون Tasker هم سازگاری کامل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد تا بتوانید تسلط بیشتری بر عملکرد آن داشته باشید.

Missed Call Reminder رایگان است و خوشبختانه در محیطش اثری از تبلیغات نمی بینید. اگر همیشه پاسخ دادن به پیامک های ناخوانده یا تماس هایتان را فراموش می کنید، بد نیست که این اپلیکیشن خوب و کاربردی را در موبایل تان داشته - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باشید.

دانلود از گوگل پلی 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone