🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40577.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل فوتوز می تواند حیوانات خانگی شما را شناسایی کند

همانطور که می دانید اپلیکیشن گوگل فوتوز از قابلیت دسته بندی خودکار افراد بر اساس نام، موقعیت و غیره برخودار است و حالا گوگل از فعال سازی این قابلیت برای حیوانات خبر می دهد. بنابرین ...

همانطور که می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دانید اپلیکیشن گوگل فوتوز از قابلیت دسته بندی خودکار افراد بر اساس نام، موقعیت و غیره برخودار است و حالا گوگل از فعال سازی این قابلیت برای حیوانات خبر می دهد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بنابرین از این به بعد بدون نیاز به جستجوی عباراتی از قبیل گربه یا سگ، الگوریتم هوشمند آنها را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بر اساس نام، نوع و نژاد برای شما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دسته بندی می کند.تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربیاین بروزرسانی نه تنها حیوانات را مثل افراد گروه بندی می کند بلکه امکان برچسب گذاری برای جستجوی آسانتر را نیز فراهم می کند. قابلیت شگفت انگیز دیگری که به این اپلیکیشن اضافه شده است امکان جستجو از طریق نژاد یا اموجی است.تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربیبا این حال به گفته شرکت سازنده این قابلیت هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و ممکن است خطاهایی در آن وجود داشته باشد. به گفته گوگل اگر شما حیواناتی از نژادهای نزدیک داشته باشید امکان دسته بندی اشتباه برخی از آنها وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone