🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40569.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

با لوازم جانبی هوآوی برای خانواده میت 10 آشنا شوید

شرکت هوآوی امروز از سه موبایل پرچمدار جدید خود در قالب خانواده «میت 10» رونمایی کرد که در میان آنها یک نسخه ویژه و گرانقیمت که با همکاری «پورشه دیزاین» ساخته شده نیز به چشم ...

شرکت هوآوی امروز از سه موبایل پرچمدار جدید خود در قالب خانواده «میت 10» - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - رونمایی کرد که در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - میان آنها یک نسخه ویژه و گرانقیمت که با همکاری «پورشه دیزاین» ساخته شده نیز به چشم می خورد.

اما کمپانی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - چینی علاوه بر پرچمداران جدید، لوازم جانبی تازه ای را هم به بازار معرفی کرده که شامل سه محصول پاوربانک، دوربین 360 درجه و ترازوی هوشمند می شوند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان

ترازوی هوشمند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - هوآوی درصد چربی بدن و شاخص توده بدنی را نشان می‌دهد

در میان موارد مذکور، شاید ترازوی هوشمند هوآوی عجیب ترین مورد باشد چرا که با حضور شرکت های قدرتمندی مانند «Fitbit» در این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - حوزه، کار هوآوی در فروش محصول مورد بحث سخت خواهد شد. با این حال «Huawei Body fat Scale» علاوه بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - اندازه گیری وزن کاربر، از امکاناتی مانند سنجش درصد چربی بدن و اعلام شاخص توده بدنی (BMI) نیز بهره مند است که از طریق اپلیکیشن مخصوص در تلفن همراه قابل مشاهده خواهند بود.

محصول بعدی دوربین 360 درجه هوآوی است که با نام «EnVizion» معرفی شده و توانایی ثبت عکس با کیفیت 5K - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - (14.7 مگاپیکسل) را در کنار ضبط ویدیوهای 360 درجه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - 2K دارد. این دوربین همچنین از مُدهای مختلفی بهره می برد که برای علاقه مندان به شبکه های اجتماعی کاربردی خواهند بود.

در آخر پاور بانک جدید هوآوی تحت عنوان «Supercharge» را داریم که از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بویین زهرا استان زنجان - قابلیت شارژ سریع با ولتاژ پایین (4.5V/5A) بهره مند بوده و 10000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone