🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40572.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ثبت پتنت جدید سامسونگ؛ آیا دستبند انعطاف پذیر جدیدی در راه است؟

سامسونگ به تازگی پتنت یک دستبند انعطاف پذیر را در اداره ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا ثبت کرده است که تصاویر مربوط به آن نشان می دهند گجت مذکور نسبت به سایر دستبند های پایشگر ...

سامسونگ به تازگی پتنت یک دستبند انعطاف پذیر را در اداره ثبت پتنت و علائم تجاری آمریکا ثبت کرده است که تصاویر مربوط به آن نشان می دهند گجت مذکور نسبت به سایر دستبند های پایشگر سلامت فعلی این شرکت، از جمله Gear Fit 2 Pro، پهن تر است و به صورت دایره ای به دور مچ دست می نشیند.

در تصاویر این پتنت، علامت هایی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - شبیه به آیکُن اپ های مرورگر کروم، یوتوب و گوگل فوتوز به چشم می خورد. لذا به نظر می رسد یکی از نسخه های اندروید برای آن در نظر گرفته شود.

همان گونه که در تصاویر مشخص است، نمایشگر این گجت امکان جدا شدن از دستبند را دارد و بر اساس اطلاعات ثبت شده در پتنت، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - امکان کارکرد جداگانه، بدون نیاز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - به دستبند نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این نمایشگر توسط آهنربا به دستبند وصل می شود و در صورت جدا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - شدن می تواند به صورت افقی نیز محتویات را نمایش دهد. همچنین اطلاعات پتنت به جنس بند لاستیک، سیلیکون یا فلز اشاره دارد.

گفتنی است درخواست ثبت پتنت مذکور ابتدا در مرداد تا شهریور سال 1394 از سوی سامسونگ به اداره ثبت پتنت و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران - علائم تجاری آمریکا ارائه گشته و به تازگی ثبت شده است. در ادامه می توانید سایر تصاویر این پتنت را مشاهده نمایید:

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران

آیا دوران طلایی ساعت های هوشمند از راه رسیده است؟ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نمک آبرود استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone