🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40574.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن محبوب AirDroid برای پلتفرم iOS منتشر شد

از بین تمام اپلیکیشن های تبادل فایلی که می شناسیم، AirDroid بدون شک یکی از محبوب ترین آن هاست که چندین سال است خدمات خود را به میلیون ها کاربر اندروید ارائه می کند. اما ...

از بین تمام اپلیکیشن های تبادل فایلی که می شناسیم، AirDroid بدون شک یکی از محبوب ترین آن هاست که چندین سال است خدمات خود را به میلیون ها کاربر اندروید ارائه می کند. اما اگر از آیفون استفاده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می کنید و همیشه از نبود ایردروید در iOS حسرت می خوردید، امروز خبر خوبی برایتان داریم.

تیم سند استودیو ساعاتی پیش و در اقدامی دور از انتظار نسخه ای از ایردروید را برای سیستم عامل iOS هم منتشر کرده است. اگر با ایردروید آشنا نیستید، باید بگوییم که این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تواند فایل های شما را بدون نیاز به اتصال سیمی و فقط از طریق امواج وای فای میان دیوایس های مختلف جا به جا کند.

برای این کار لازم است که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هر دو دستگاه به یک شبکه وای فای واحد متصل باشند. البته ایردروید در شرایط نبود وای فای امکان جابجایی فایل از طریق اینترنت دیتا یا بلوتوث را هم برایتان فراهم می کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

نسخه iOS اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ایردروید درست مثل نسخه اندروید عملکرد بدون نقصی از خود به نمایش می گذارد، اما اگر از آیفون ۸ یا ۸ پلاس استفاده می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که تصاویر این دو دیوایس در حالت پیش فرض با فرمت HEIC ذخیره می شوند که برای دیوایس های اندرویدی قابل شناسایی نیستند.

بنابراین پیش از تبادل عکس از آیفون های جدید به دیوایس های اندرویدی بهتر است که با مراجعه به تنظیمات دوربین iOS و بخش Formats، گزینه Most Compatible را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای فرمت ثبت تصاویر آیفون انتخاب کنید تا عکس هایتان در دیوایس های دیگر قابل شناسایی باشند.

برای دانلود نسخه iOS - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ایردروید می توانید همین حالا به اپ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - استور مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone