🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40581.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اقدامات لازم برای خرید موبایل پس از اجرای طرح رجیستری

شمارش معکوس برای اجرای طرح رجیستری به صفر نزدیک می‌شود؛ طرحی که حداقل در ابتدای راه، به دغدغه‌ای برای خریداران موبایل تبدیل شده است. این طرح جهت حفظ نظم بازار قرار است گام به گام و مدل ...

شمارش معکوس برای اجرای طرح رجیستری به صفر نزدیک می‌شود؛ طرحی که حداقل در ابتدای راه، به دغدغه‌ای برای خریداران موبایل تبدیل شده است. این طرح جهت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - حفظ نظم بازار قرار است گام به گام و مدل به مدل روی موبایل‌های مختلف اجرایی شود.

امروز در حاشیه نشست خبری اجرای طرح رجیستری، «حمیدرضا دهقانی نیا» خبر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - داد که بعضی موبایل‌های جدیدی که هنوز در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - فروشگاه‌ها هستند و فعال نشده‌اند، می‌توانند برای کاربران مشکل ساز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - شوند.

در نتیجه اگر در روزهای آینده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - تصمیم به خرید موبایلی جدید از فروشگاه‌ها دارید، بهتر است این اقدامات را جدی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - بگیرید تا وارد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - «لیست خاکستری» که فرصتی یک ماهه برای پرداخت عوارض گمرک است، نشوید.

۱- گزینش کد IMEI از تنظیمات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - موبایل یا روی جای باطری (درصورت باز شدن بدنه)

۲- استعلام کد IMEI از سامانه #06#*

۳- مقایسه رقم‌های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - مذکور با کد درج شده روی جعبه

۴- گذاشتن سیم کارت در تلفن همراه و دریافت اس‌ام‌اس اصالت موبایل (بدین ترتیب اپراتور با تطابق IMEI موبایل با لیست گمرگ، سرویس گیری برای تلفن‌همراه مذکور را ممکن می‌سازد.)

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران

محمدرضا دهقانی نیا در مورد هزینه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - تمام شده رجیستری برای کاربر به دیجیاتو گفت:

«موبایل‌های فعال کاربران شامل طرح رجیستری نمی‌شوند، چرا که قبلاً روند مورد نظر را طی نموده‌اند و کاربران باید در نظر داشته باشند که هیچ فروشنده‌ای تحت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - هیچ عنوانی حق ندارد هزینه‌ای برای اجرای طرح - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - رجیستری از خریدار اخذ کند و بهتر است در صورت مشاهده چنین رفتاری به صحت رفتار فروشنده شک کنید و آن را گزارش نمایید.»

کاربران باید قبل از خرید، متوجه قاچاقی بودن موبایل مورد نظر بشوند

به گفته وی خریدار باید قبل از خرید به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - روش‌های اشاره - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - شده، متوجه ورود غیرقانونی آن به کشور بشود. بد نیست بدانید اگر موبایلی قاچاق تهیه نمودید، قادر خواهید بود یکماه بصورت مشروط از اپراتور انتخابی خود سرویس بگیرید اما طی پیغامی به شما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بابلسر استان مازندران - اطلاع داده خواهد شد که در لیست خاکستری قرار خواهید داشت و سرویس شما پس اتمام دوره یک ماهه قطع خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone