🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40575.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی Fall Creators ویندوز منتشر شد؛ با قابلیت های جدید آشنا شوید

بعد از انتظارات فراوان، سرانجام مایکروسافت همانگونه که قول داده بود ساعاتی پیش آپدیت Fall Creators را به دست کاربران ویندوز رساند. در این بروز رسانی توجه بیشتری به بخش واقعیت افزوده شده و کاربران می ...

بعد از انتظارات فراوان، سرانجام مایکروسافت همانگونه که قول داده بود ساعاتی پیش آپدیت Fall Creators را به دست کاربران ویندوز رساند. در این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بروز رسانی توجه بیشتری به بخش واقعیت افزوده شده و کاربران می توانند با ساخت مدل های سه بعدی، آن ها را از دنیای مجازی به جهان واقعی بیاورند.

همچنین حالا دست گیمرها برای انجام - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بازی های ویدیویی باز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تر شده و جدا از آن امنیت ویندوز هم افزایش یافته است. بروز رسانی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جدید ویندوز تغییراتی گوناگونی به خود دیده که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم انداخت.

ترکیب دنیای واقعی و مجازی با Mixed Reality Viewer 

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مایکروسافت از مدت ها پیش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نگاه ویژه ای به واقعیت افزوده داشته و با بروز رسانی جدید ویندوز هم توجه زیادی به این بخش نموده اند. اکنون کاربران به کمک ابزارهای موجود می توانند مدل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های سه بعدی ساخته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و آن ها را به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده به دنیای واقعی بیاورند. البته اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که Mixed Reality Viewer به استانداردهای ARKit [پلتفرم واقعیت مجازی اپل] نزدیک نیست ولی حدقل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می تواند یک تجربه جذاب برای مخاطب به ارمغان بیاورد؛ اجسام سه بعدی را کشیده و به دنیای واقعی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیاورید.

عکس ها و ویدیوها را ترکیب کنید

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

ویژگی Story Remix ویندوز 10 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این امکان را می دهد تا با گذاشتن عکس ها یا ویدیوها کنار هم فیلم های کوتاهی بسازید. اکنون به کمک اپلیکیشن مربوط به عکاسی می توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش موسیقی، افکت های سه بعدی یا انیمیشن ها را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استوری های خود اضافه کند. البته مایکروسافت با دادن قابلیت های بیشتر به کاربران سعی کرده حرف ای ها را هم به این قسمت جذب کند.

تغییرات بخش مخاطبین

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اکنون با اپ My People می توانید به صورت مستقیم و بدون باز کردن برنامه های اضافی با دوستان تان از طریق ایمیل یا اسکایپ در ارتباط باشید. همچنین حالا می توانید کسانی که می خواهید را در بخش نخاطبین پین کنید. اشتراک گذاری فایل ها با بقیه مخاطبین [به کمک کشیدن و انداختن فایل] و البته وجود اموجی های جدید از دیگر ویژگی های این بخش به شمار می رود.

مرورگر اج

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

کاربران حالا می توانند با استفاده از سرفس پن مستقیما از محیط مرورگر اج به ویرایش کتاب های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - الکترونیکی پرداخته و وبسایت های محبوب شان را به تسکبار بچسبانند.

گیمینگ

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

با دریافت آپدیت Fall Creators حالا می توانید زمانی که محیط بازی حضور دارید مستقیما به حالت Game Mode سوییچ کنید. آپدیت جدید ویندوز همچنین امکان تعیین زبان برای سرویس استریم Mixer را هم فراهم می کند.

امنیت

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
مثل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همیشه، آمدن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویندوز جدید به معنای تدابیر امنیتی جدید تر است. با دریافت این آپدیت، ویندوز نسبت به نفوذ باج افزارهایی همچون WannaCry مقاوم تر می شود. همچنین مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابلیتی به این نسخه از ویندوز اضافه کرده تا کاربران بتوانند رمزهای عبور و پین کدهای خود را مستقیما از لاک اسکرین بازگردانی کنند تا بدین شکل از قفل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شدن تصادفی حساب های کاربری خود جلوگیری به عمل آورند.

قابلیت Find My Pen
تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مایکروسافت در به روز رسانی Fall Creators سرفس پن را هم به قابلیت Find My Device ویندوز 10 اضافه کرده است. همچنین از این نسخه به بعد می توانید از سرفس پن برای جابجایی در اسلایدشوهای پاورپوینت نیز استفاده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone