🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40589.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا مدل جدیدی از موبایل گلکسی J2 سامسونگ در راه است؟

همان طور که در دیجیاتو گفتیم، سامسونگ چند روز قبل از نسخه 2017 اسمارت فون گلکسی J2 رونمایی کرده بود و به تازگی تصاویر بنچمارک Geekbench نسخه دیگری از این تلفن هوشمند فاش شده است. این ...

همان طور که در دیجیاتو گفتیم، سامسونگ چند روز قبل از نسخه 2017 اسمارت فون گلکسی J2 رونمایی کرده بود و به تازگی تصاویر بنچمارک Geekbench نسخه دیگری از این تلفن هوشمند فاش شده است.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان

این محصول با شماره مدل SM-J250G رویت شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده، از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چیپست اسنپدراگون 430 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بهره می برد و به یک نمایشگر 5 اینچی مجهز است. همچنین 1.5 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند 8 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی نیز 5 مگاپیکسلی است. این موبایل همچنین از اندروید نسخه 7.1.1 بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی رسمی و نیز قیمت آن منتشر نشده است.

لازم است یادآوری کنیم که نسخه 2017 موبایل گلکسی J2 که پیشتر معرفی شده، به صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 4.7 اینچی با رزولوشن HD مجهز بوده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز نیز نیرو بخش آن است. همچنین 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده. این اسمارت فون از دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی نه چندان قدرتمند 2 مگاپیکسلی بهره می برد. از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیگر مشخصات این موبایل دو سیم کارته می توان به پشتیبانی از اینترنت 4G، برخورداری از باتری 2000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone