تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33034.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ال جی رسما توسعه موبایل تاشو را تایید کرد

در ماه جولای امسال، پتنتی از سوی ال جی به ثبت رسید که نشان می داد این کمپانی مشغول توسعه یک اسمارت فون تاشو است. حالا بعد از ماه ها گمانه زنی، ال جی به ...

در ماه جولای امسال، پتنتی از سوی ال جی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به ثبت رسید که نشان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می داد این کمپانی مشغول توسعه یک اسمارت فون تاشو است. حالا بعد از ماه ها گمانه زنی، ال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جی به صورت رسمی توسعه چنین دیوایسی طی سال های اخیر را تایید کرده است.

همانطور که انتظار می رفت کره ای ها اطلاعات چندانی درباره طراحی یا مشخصات سخت افزاری دستگاه منتشر نکرده اند؛ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اما ال جی می گوید که هیچ عجله ای در عرضه دستگاه ندارد. در عوض کمپانی مورد اشاره می خواهد دستگاهی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بسازد که مشتریان واقعا به دنبال خرید آن به هنگام عرضه خواهند بود. تحقیقات ال جی نشان داده که مصرف کنندگان هنوز نسبت به موبایل های تاشو تردید دارند و مطمئن نیستند که چنین دیوایسی ارزش پرداخت هزینه های کلان تر را دارد یا خیر. به همین خاطر، ال جی می خواهد نخست بازخورد مشتریان به دیوایس های هواوی و سامسونگ را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ببیند.

برای آن دسته از افراد ناآگاه باید گفت که سامسونگ قرار است موبایل تاشو گلکسی F را طی ماه ژانویه سال آتی روانه بازار کند و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - احتمالاً تعداد محدودی از آن هم زودتر و در ماه نوامبر عرضه شوند. به همین شکل هواوی هم تایید کرده که موبایل تاشو خود را تا اواسط سال 2019 عرضه می کند و ضمناً این دستگاه، نخستین موبایل 5G هواوی هم خواهد بود.

در حال حاضر به نظر می رسد که تمرکز اصلی ال جی بر عرضه موبایل هایی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سنتی تر مثل V40 تینکیو معطوف - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بامداد امروز رسماً معرفی شد. این موبایل به 5 دوربین مجهز شده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و از به روزرسانی های دیگری نسبت به V30 سال پیش بهره می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone