🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15042.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل می‌خواهد کیفیت و بلندی صدای اسپیکر مکالمه آیفون را بهبود دهد

تحقیقات اپل در مورد پیشرفت‌های آیفون در آینده، مشخص می‌کند که اسپیکر مکالمه در این گوشی‌ها می‌تواند با پوشش صوتی و شکل و ظاهر جدید، صدای بلندتری داشته باشد. معمولا اسپیکر گوشی‌های آیفون، خصوصا از ...

تحقیقات اپل در مورد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - پیشرفت‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - آیفون در آینده، مشخص می‌کند که اسپیکر مکالمه در این گوشی‌ها می‌تواند با پوشش صوتی و شکل و ظاهر جدید، صدای بلندتری داشته باشد.

معمولا اسپیکر گوشی‌های آیفون، خصوصا از طرف منابعی که قصد دارند تفاوت گوشی‌های جدید را مشخص کنند، بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. با این حال، اپل در حال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - کار روی کیفیت و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - میزان صدای مکالمات در گوشی‌های آیفون جدید خود است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران

به همین منظور پتنت جدید اپل تایید می‌کند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - که آن‌ها - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - برای بهبود کیفیت صدای اسپیکر قصد دارند از نوعی پوشش بسیار کوچک استفاده کنند که عمود بر صفحه نمایش و به صورت کامل در عرض گوشی‌ آیفون جای می‌گیرد. اپل در حال تحقیق روی این پوشش است که چگونه با وجود اندازه کوچک خود، باعث افزایش صدا می‌شود.

در این پتنت آمده است: «اسپیکر صوتی شامل محفظه‌ای است که میزان صدای پشت درایور اسپیکر را مشخص می‌کند، بنابراین درایور اسپیکر می‌تواند یک سیگنال صوتی الکتریکی را به صدا تبدیل کند. در این زمان یک پوشش آکوستیکی پر منفذ روی حداقل یک سطح داخلی رسوب می‌کند.» این پوشش از ویژگی‌های صوتی برخوردار است بنابراین زمانی که روی اسپیکر گوشی از آن استفاده شود، می‌تواند باعث تقویت میزان و کیفیت صدای اسپیکر شود.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران

علاوه بر اندازه و مواد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - این پوشش ضخیم و نفوذپذیر، مسئله شکل آن نیز وجود دارد. به گفته اپل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - این پوشش شامل یک ماتریس نامنظم است که توسط انبوهی از اشکال محدب متصل شده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - توسط اتصالات مقعر تشکیل شده است. بیشتر اطلاعات این پتنت روی مخشصات مواد و روش‌های خاص تهیه‌ آن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - برای آیفون متمرکز شده است.

به گفته اپل یک روش برای کاهش - تعمیرات مایکروفر سام در شهر نوشهر استان مازندران - نوسانات فشار صدای پس زمینه دستگاه‌های جیبی، استفاده از مواد جاذب مانند کربن سیاه یا زئولیت در آن‌هاست. وجود چنین موادی می‌تواند میزان صدای پس زمینه اسپیکرها را عملا افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone