تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35281.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بررسی پیام‌رسان ایرانی بیسفون پلاس؛ در مسیری متفاوت

یکی از بزرگترین نگرانی‌ها نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی و در پی آن عدم استقبال بعضی کاربران به این اپلیکیشن‌ها، نگرانی‌ بابت «نقض حریم شخصی» است؛ دو هفته پیش پیش موضوع ثبت نام ناخواسته کاربرها در ...

یکی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از بزرگترین نگرانی‌ها نسبت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به پیام‌رسان‌های داخلی و در پی آن عدم استقبال بعضی کاربران به این اپلیکیشن‌ها، نگرانی‌ بابت «نقض حریم شخصی» است؛ دو هفته پیش پیش موضوع ثبت نام ناخواسته کاربرها در یک پیام‌رسان جنجال‌های زیادی به پا کرد و دیروز نیز گزارشات متفاوتی از بعضی تلگرام‌های غیر رسمی منتشر شد.

اولین نکته‌ای که هنگام مواجه با «بیسفون پلاس» جلب توجه می‌کند، دست گذاشتن توسعه‌دهنده روی همین مسئله خیلی مهم و تمرکز زیاد آن‌ها روی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حفظ امنیت اطلاعات کاربران است: «به‌واسطه پروتکل اختصاصی خودمان، مسائل امنیتی در زمینه هک و حوزه‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مشابه را رعایت کرده‌ایم و به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که امن‌ترین پیام‌رسان داخلی هستیم.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
نمایی از بخش جستجوی کانال‌ها، قابلیت متفاوت بیسفون.

 

بیسفون پلاس با هدف ارائه یک تجربه کاملا امن، سعی کرده قابلیت‌هایی داشته باشد تا هم کاربران پیام‌رسان‌های معروف همانند تلگرام را جذب کند و هم کسانی را که به‌دنبال چیزی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیشتر از کلون‌های شبیه به یکدیگر هستند را به سمت خودش بکشاند. اما آن‌ها تا چه اندازه موفق بوده‌اند؟ در این مطلب نگاهی به قابلیت‌های بیسفون‌ و پلاس نقاط قوت و ضعف آن می‌اندازیم.

مشابه بقیه پیام‌رسان‌ها در اینجا نیز بعد از نصب برنامه و اضافه کردن شماره موبایل، وارد محیط اپلیکیشن می‌شوید. در نگاه اول رابط کاربری بیسفون پلاس از همان استانداردهای پیام‌رسان‌های دنیا اما با تغییراتی پیروی می‌کند. جدا کردن گفت‌وگوها، کانال‌ها و اشخاص هر چند تا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حدودی تداعی‌کننده موبوگرام است ولی از شلوغی بیش از حد دسته‌بندی‌ها در اینجا خبری نیست.

در واقع سازنده با کاهش بخش‌های اضافی، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم سادگی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و زیبایی رابط کاربری را حفظ کرده و هم توانسته دسترسی به قسمت‌های مختلف اپ را راحت‌تر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کند. البته در زمینه‌شخصی سازی محیط اپ، برنامه هنوز دست کاربر را به اندازه کافی باز نگذاشته و نبود قابلیت انتخاب تم و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عکس برای کسانی که به‌دنبال تغییرات ظاهری هستند، شاید کمی ناامید کننده باشد. هرچند حضور چهار پس‌زمینه کمی این کمبود را می‌پوشاند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
در بیسفون پلاس می‌توانید پیام‌های ذخیره شده را روی هر دیوایسی که وارد اکانت می‌شوید، ببینید.

از دیدگاه امکانات، بیسفون پلاس در کنار آنکه بهترین ویژگی‌های پیام‌رسان‌های معروف را با خودش به ارث برده ویژگی‌های جدیدی نیز دارد که حضورشان ساخته تیم «بیستاک» را متفاوت‌تر کرده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است. در بیسفون پلاس می‌توان گروه ساخت، کانال زد، کارت شارژ خرید و قبض‌ها را پرداخت کرد، تماس صوتی رایگان گرفت و موقعیت مکانی را با دیگران به اشتراک گذاشت.

با این وجود یکی از جالب‌ترین بخش‌های این پیام‌رسان به تمرکز بیشتر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - روی کانال‌ها بازمی‌گردد. تلگرام با رونمایی از کانال‌ها کسب‌وکارها را به فضای پیام‌رسان‌ها هم کشاند و تیم بیستاک توانسته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با ایده‌هایش، ارتباط‌ نزدیک‌تری بین مخاطبین و سازندگان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کانال‌ها برقرار کند. در هنگام ساخت کانال، همانند آپارات یا یوتوب در اینجا نیز می‌توانید برای کانال‌ها حداقل هفت برچسب یا همان تگ بگذارید.

اینگونه کاربران برای پیدا کردن کانال مورد نظرشان، حتما لازم نیست به‌دنبال اسم یا شناسه عمومی آن بگردند و کافیست چیزی که می‌خواهند (مثلا بازی موبایل) را جستجو کنند تا لیست کانال‌هایی با همین برچسب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به‌نمایش دربیاید. البته بهتر بود قابلیت جستجوی کانال‌ در خود اسلاید «کانال‌ها» قرار بگیرد و کاربر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نیازی کلیک‌های بیشتر نداشته باشد.

در پایین اپلیکیشن چهار اسلاید «گفتگوها»، «گروه‌ ها»، «تماس ها» و «کانال ها» قرار دارد. در قسمت کانال‌ها، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کانال‌هایی که عضوشان شده‌اید نشان داده می‌شوند و اگر به دنبال کانال‌های بیشتری هستید باید به بخش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اختصاص داده شده برای جستجوی آن‌ها بروید؛ در اینجا روی آیکون بالای صفحه سمت راست کلیک کنید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا به قسمت «یافتن» - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برسید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
عکس سمت راست قابلیت «پاسخ به ارسال دعوت نامه» را نشان می‌دهد. متاسفانه منوی تنظیمات کمی گیج کننده است؛ چرا انتخب پس‌زمینه در بخش پیام‌ها قرار دارد؟

در این قسمت نه تنها کانال‌های تازه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و محبوب قرار داده شده است، بلکه بسته به برچسب‌ها، شناسه عمومی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یا موضوعات می‌توانید هر کدام را که خواستید بیابید. اگرچه وجود یک بخش جداگانه برای کانال‌ها کار کاربران را راحت‌تر کرده ولی برای جستجو آن‌ها سازنده می‌توانست این ویژگی را به همان صفحه اول اسلاید «کانال‌ها» اضافه کند.

در کنار سادگی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پیدا کردن کانال‌ها، یافتن گروه‌های عمومی محبوب نیز در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیسفون پلاس سخت نیست. اخیرا تیم سازنده آپدیتی را برای برنامه منتشر کرده که طی آن، اگر در اسلاید «گروه‌ها» موبایل را تکان دهید، یک گروه پیشنهادی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایش داده می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید عضوش شوید.

اما سومین ویژگی جالب و مهم بیسفون پلاس به دعوت‌ در گروه‌ها باز می‌گردد. در خیلی از پیام‌رسان‌ها همانند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تلگرام، مخاطبین‌تان با داشتن شماره موبایل می‌توانند شما را به گروه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اضافه کنند. هرچند در این پیام‌رسان‌ها می‌توانید قابلیت «دعوت در گروه‌ها» را کاملا غیر فعال کنید تا این اتفاق نیافتد ولی تیم بیستاک با یک راهکار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بهتر توانسته مشکل را برطرف کند.

در اینجا اگر کسی در گروه کاربری را اضافه کند، ابتدا دعوت‌نامه‌ای برای او ارسال خواهد شد. بنابراین اگر کاربر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تمایل داشت، وارد گروه می‌شود و در صورتی هم که مایل نبود، می‌تواند دعوت‌نامه را رد نماید. البته فکر نکنید بیسفون پلاس اپلیکیشن بی‌نقصی نیست. ساخته تیم بیستاک با تمام ویژگی‌هایش، در زمینه امکانات هنوز جای کار دارد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
پرداخت با اپلیکیشن، از دیگر ویژگی‌های بیسفون پلاس

در اپلیکیشن بات‌ها حضور ندارند، قابلیت ارسال گیف و غیرفعال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کردن نمایش آخرین فعالیت (Last Seen) را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ندارید و کمبود قابلیت ویرایش پیام‌ها هم کاملا احساس می‌شود. از طرفی با وجود کیفیت نسبی تماس‌ها ولی فایل‌های صوتی ارسالی کیفیت مطلوبی ندارند و صدای شفافی شنیده نمی‌شود.

اما نکته اینجاست - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که با تمام این نقاط ضعف، سازنده توانسته ویژگی‌هایی را در ساخته‌اش جای دهد تا کمبودها تا حدودی جبران شوند. در گفت‌وگوی دیجیاتو با تیم سازنده نیز آن‌ها از قابلیت‌هایی همانند چت مخفی (Secret Chat با رمزنگاری End to End) گفتند که در آینده آتی به برنامه اضافه می‌گردد:

ما سرویس‌هایی داریم که اختصاصی خودمان هستند. به غیر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از قابلیت‌های عامی هم که انتظار حضور آن‌ها در برنامه هست، سعی می‌کنیم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ویژگی‌های خلاقانه‌ای هم اضافه کنیم که مختص بیسفون پلاس باشند. هدف ما این است تا با خدمات جدید کاربران را جذب کنیم.

برای جمع بندی می‌توانیم بگوییم بیستاک تلاش کرده تا در کنار ارائه ویژگی‌های شناخته شده، با خدمات متفاوت کاربران را به سمت خود بکشاند. تا حدی هم به هدفش رسیده‌ و «برچسب کانال‌ها» یک نمونه برای اثبات این حرف به شمار می‌رود. بیسفون پلاس هرچند به خاطر خصوصی بودن، نسبت به رقبا ناشناخته‌تر است ولی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیشتر از بعضی پیام‌رسان‌های پر سر و صدا نیازهای کاربران را برآورده می‌کند.

نباید انتظار یک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تلگرام دیگر را با پیام‌رسان‌های داخلی داشته باشیم و بیسفون پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست. تلگرام اپلیکیشن کاملی است و با ویژگی‌های زیاد خود، کاربران را از بقیه نمونه‌های مشابه بی‌نیاز می‌کند. با این حال ساخته بیستاک در حد توانش عملکرد خوبی از خودش به‌جای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گذاشته و مشکلاتش هم آن‌قدر بزرگ نیستند که قابل رفع شدن نباشند.

اپلیکیشن بیسفون پلاس در حال حاضر برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است و احتمالا به زودی شاهد حضور نسخه وب برای این پیام‌رسان داخلی هم خواهیم بود. بیسفون پلاس را می‌توانید از مارکت‌های ایرانی یا فروشگاه‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی دریافت کنید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

بیسفون پلاس

سازنده: بیستاک قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 18.2 / 47.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ورد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر میشه بگید کوی فرهنگیان میانه سرویس کار یخچال فریجیدر دارید.
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone