🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30525.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فریادی از تاریکی؛ با ترسناک ترین بازی های موبایل آشنا شوید [قسمت دوم]

با وجود اینکه در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه بازی ترسناک درخشش همیشگی خود را از دست داد اما در چند سال گذشته این سبک توانسته جانی دوباره به خودش بگیرد؛ وقتش شده خاطرات بدمان ...

با وجود اینکه در یک بازه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - زمانی نسبتا کوتاه بازی ترسناک درخشش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - همیشگی خود را از دست - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - داد اما در چند سال گذشته این سبک توانسته جانی دوباره به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - خودش بگیرد؛ وقتش شده خاطرات بدمان با رزیدنت اویل ۶ یا دد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - اسپیس ۳ را فراموش کنیم و شروعی متفاوت داشته باشیم.

پلتفرم تلفن‌های هوشمند هم کم از این بازی‌ های ترسناک ندارد و در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - ادامه مطلب قبلی، این بار نیز به سراغ بهترین‌های این سبک روی گوشی رفته‌ایم تا نگاهی به آن‌ها بیاندازیم. عناوینی که با وجود محدودیت‌های تلفن‌های هوشمند، به خوبی ترس را به بازیکن‌ها هدیه می‌دهند.

Identity V

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آنلاین است

برخلاف بقیه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - بازی‌های ترسناک که معمولا در قالب یک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - اثر تک نفره مخاطب را می‌ترسانند، Identity V همین کار را اما با تجربه‌ای گروهی‌تر انجام داده‌ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - است؛ در بازی چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - وارد میدان شود. حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد. Identity V با فضاسازی خوب خود و گیم پلی متفاوتش توانسته تعریفی نو از «استرس» را برای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - بازی‌های گوشی تعریف کند و چیزی را شاهد هستیم که نمونه‌اش را خیلی کم روی موبایل دیده‌ایم.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

Identity V

سازنده: Netease قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 923 مگابایت زبان:

DISTRAINT: Deluxe Edition

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

DISTRAINT: Pocket Pixel Horror پازل‌های ساده‌ای دارد و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - حتی برای کسانی که به گیم‌پلی بیشتر از بقیه بخش‌ها اهمیت می‌دهند شاید بعد از مدتی خسته کننده شود. با این حال داستان گیرا، اتمسفر تاریک، ترس روانشناسانه و موسیقی ترسناک بازی به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - قدری جذاب است که پس از آنکه وارد جریان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - داستان شدید، به سادگی معماها دیگر توجه نمی‌کنید و تمرکزتان را روی ماجراجویی شخصیت اصلی می‌گذارید. بازی داستان فردی با نام پرایس (Price) را بازگو می‌کند که برای همکاری با یک شرکت معروف، دست به کار خطرناکی می‌زند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

DISTRAINT

سازنده: Jesse Makkonen قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117.4 / 65 مگابایت زبان:

Into - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - the Dead 2

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

به خاطر استفاده کمتر از رنگ‌های سیاه و سفید، اتمسفر Into the Dead 2 به گیرایی گذشته نیست و همین مسئله هم از لحاظ «ترس» بازی را در درجه پایین‌تری نسبت به قسمت اول قرار می‌دهد، با این وجود گیم پلی سرگرم‌کننده باعث شده تا کمی پارتی بازی کنیم و در لیست جایی به این عنوان اختصاص بدهیم. Into the Dead 2 اثری رانر بوده و در هر مرحله شخصیت داستان باید مسیری را بدود. در این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - میان زامبی‌ها از رو‌به‌رو به او حمله می‌کنند و هم به کمک اسلحه می‌توانید آن‌ها را از پیش‌رو - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - بردارید و هم جاخالی دهید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

Into the Dead 2

سازنده: PIKPOK قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 614 مگابایت زبان:

Oxenfree

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

Oxenfree بیشتر از اینکه یک اثر ترسناک باشد، اثری ماجراجویانه با داستانی مرموز است که به خاطر روایت خوب خودش تا پایان می‌تواند حس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - استرس را در کاربر زنده نگه دارد. در این بازی ترسناک کنترل نوجوانی با نام الکس (Alex) را دارید که تصمیم می‌گیرد برادرش را به مهمانی در جزیره‌ای متروکه می‌برد. غافل از اینکه یک اشتباه این مهمانی را به بزرگترین کابوس نوجوان‌ها تبدیل می‌کند: بازگشایی دروازه به سمت دنیای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - ارواح. اگر به دنبال اثری داستانی بین بازی های ترسناک هستید، Oxenfree را از دست ندهید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

OXENFREE

سازنده: Night School قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 1060 مگابایت زبان:

CONCLUSE

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

مایکل به مدت سه سال است که همسرش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - را گم کرده و بعد از تلاش‌های زیاد سرانجام یک دستگاه پیغام گیر او را به سرنخ نزدیک می‌کند: «همسرت در جهنم زنده است». مایکل به دنبال منطقه‌ای با نام «جهنم» (Hell) متوجه می‌شود فردی سیاه و سفید او را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - تعقیب کرده و وقتی هم به محل می‌رسد، جسدهای عجیبی را می‌بیند. استفاده از رزولوشن پایین، افکت نویز و ترکیب - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - تنها دو رنگ CONCLUSE را از لحاظ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - ظاهری به یکی از ترسناک‌ترین‌های گوشی تبدیل کرده و داستان هم به کمک گرافیک هنری آمده تا کاربر تجربه‌ای درگیرکننده‌تر داشته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - باشد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

CONCLUSE

سازنده: Snowspot قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 453.66 مگابایت زبان:

Hello Neighbor

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

«سلام همسایه» (Hello - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - Neighbor) روایتی مدرن و ترسناک‌ از بازی نوستالژی «همسایه‌هایی از جهنم» (Neighbours from Hell) است. در اینجا هم به خانه همسایه‌تان می‌روید و نباید بگذارید او شما را پیدا کند اما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - دیگر از آن تله‌ها و انیمیشن‌های طنز خبری نیست و باید راز بزرگ‌تری را کشف کنید؛ شخصیت منفی داستان چه چیزی را در زیرزمین پنهان کرده است؟ این بازی ترسناک سه بخش مختلف داشته و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - در هر کدام از آن‌ها، در نمایی اول شخص باید به حل معماهای خانه بپردازید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

Hello Neighbor

سازنده: tinyBuild قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 928 مگابایت زبان:

SIMULACRA

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

در قسمت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - قبلی  Sara is Missing را داشتیم و حالا هم نوبت به ادامه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - معنوی این بازی رسیده است: سیمولاکرا (SIMULACRA). بازی در لابه‌لای روایت داستان خود به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - موضوعات مختلفی می‌پردازد و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - در این میان خیلی خوب توانسته مشکلات دنیای آنلاین به تصویر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - بکشد: «همه این‌ها [دروغ‌ها] بخشی از بازی در فضای مجازی هستند، مگر عکس‌های پروفایل‌مان ورژنی بهتر از خودمان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - نیستند؟» در این بازی ترسناک اتفاقی تلفن همراه دختری را پیدا می‌کنید و حالا باید با گشتن در بخش‌های مختلف این گوشی از سرنوشت او سر در بیاورید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

Simulacra

سازنده: Kaigan Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 309 / 241.72 مگابایت زبان:

Reporter 2

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

مشابه ریپوتر ۱، در قسمت دوم هم باز این جلوه‌های بصری هستند که حرف نخست را می‌زنند ولی این بار سازنده روی طراحی معماها بیشتر کار کرده تا یک تجربه سرگرم کننده‌تر داشته باشند. داستان شخصی را روایت می‌کند که به طور معجزه آسایی در بیمارستان به هوش می آید و می‌خواهد پرده از راز دختری که بارها در خواب دیده بردارد. اگر خواهان تجربه پرگرافیک ترین بازی ترسناک اندروید و iOS هستید، ریپوتر ۲ همان عنوانی است که باید به سراغش بروید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران

Reporter 2

سازنده: AGaming+ قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 / 448.26 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نور استان مازندران - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone