🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37395.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رکورد زنی بلکبری در زمینه کسب درآمد از حوزه نرم افزارها و سرویس ها

گزارش عملکرد کمپانی بلکبری در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸ به تازگی منتشر شده و نشان می دهد درآمدهای این شرکت در حوزه نرم افزارها و سرویس ها رکورد تازه ای را به ثبت ...

گزارش عملکرد کمپانی بلکبری در سه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - ماهه چهارم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - سال مالی ۲۰۱۸ به تازگی منتشر شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - و نشان می دهد درآمدهای این شرکت در حوزه نرم افزارها و سرویس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - ها رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است.

بر این اساس کمپانی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - تحت مدیریت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - جان چن موفق شده در این دوره حدود ۲۱۸ میلیون دلار در عرضه های فوق الذکر پول - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - به دست بیاورد. جالب است بدانید که رکورد قبلی نیز در سه ماهه پیش از این به ثبت رسیده بود که این نشان از حرکت رو به رشد کمپانی کانادایی دارد. سود حاصل از این درآمد مبلغی حدود ۱۹ میلیون دلار یا ۵ سنت به ازای هر سهم بوده که کاملاً قابل قبول به نظر می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - رسد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران

وقتی به عملکرد کلی بلکبری در این سال مالی نگاه کنیم متوجه می شویم که درآمدهای این شرکت در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - عرصه نرم افزار و سرویس ها با رشدی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - حدود ۱۴ درصدی به حدود ۷۸۲ میلیون دلار رسیده و سود کلی هر سهم نیز از ۶ به ۱۴ سنت افزایش یافته است. پیش بینی ها در خصوص سال بعدی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - نیز افزایش ارقام مذکور تا حدود دو برابر است.

حال که به این گزارش نگاه می کنیم بهتر می توانیم درک کنیم که چرا هیئت مدیره بلکبری قرارداد جدید پنج ساله و چشمگیری را پیش روی جان چن مدیرعامل فعلی این شرکت برای ادامه همکاری قرار داده اند. لازم به ذکر است که در حال حاضر هر واحد از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - سهام بلک بری حدود ۱۲.۴۰ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone