🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36679.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هزینه ارسال پیامک‌ تمامی اپراتورها 10 ریال ارزان‌تر شد

اسفندماه 93 بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اپراتورهای مخابراتی را موظف کردند تا علاوه بر هزینه پیامک مبلغ 10 ریال عوارض از مشترکین بگیرند و آن را به خزانه‌داری دولت واریز کنند، اما حالا ...

اسفندماه 93 بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اپراتورهای مخابراتی را موظف کردند تا علاوه بر هزینه پیامک مبلغ 10 ریال عوارض از مشترکین بگیرند و آن را به خزانه‌داری دولت واریز کنند، اما حالا «مجید حقی»، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - معاون رگولاتوری اعلام کرده که اخذ این مبلغ دیگر پشتوانه قانونی ندارد و باید هزینه‌های دریافت شده به مردم بازگردانده شود.

به گفته رگولاتوری، این سازمان نامه‌ای به مورخ 27 فروردین ماه سال جاری برای تمامی اپراتورها فرستاده که به موجب آن، قانون گرفتن 10 ریال هزینه مازاد در ارسال پیامک‌ها لغو شده است. بر همین اساس در وهله اول اپراتور «شاتل‌موبایل» اعلام کرد که مبالغ این هزینه را به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حساب مشترکین باز‌میگردانند و از فردا دیگر این هزینه در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هنگام ارسال پیامک محاسبه نخواهد شد.

«آرش کریم‌بیگی»، مدیرعامل شاتل موبایل در گفتگوی خود با دیجیاتو ضمن تایید موضوع ارزان‌تر شدن پیامک‌ها اعلام کرد:

«هزینه 10 ریال تمامی پیامک‌هایی که مشترکین از اولین روز سال 97 تا پایان وقت امروز، 10 اردیبهشت‌ماه، ارسال کرده‌اند به شارژ آنها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در طول یکی دو روز آینده بازخواهد گشت.»

کریم‌بیگی همچنین وجود پیام‌رسان‌ها را یکی از مواردی می‌داند که باعث شده استفاده از پیامک در تمامی اپراتورها نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کند. نظریه کریم‌بیگی با توجه به اعلام نشدن تعداد پیامک‌ اپراتورها در اعیاد (به ویژه نوروز) در یکی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دو سال اخیر و کاهش تب و تاب رقابت تعداد ارسال پیامک اپراتورها در این روزها، به نظر درست می‌رسد.

روابط عمومی ایرانسل همچنین در گفتگوی خود با دیجیاتو موضوع کاهش قیمت پیامک‌ها را تایید می‌کند و اعلام می‌کند که هزینه پیامک‌های این اپراتور زین پس نسبت به رقم قبلی 10 ریال - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کم‌تر خواهد شد.

با اینکه هنوز سایر اپراتورها به طور رسمی در این باره موضع خود را اعلام نکرده‌اند ولی به‌نظر می‌رسد که این قانون همگانی بوده و التزام به عمل آن وجود دارد. سال گذشته در زمان وزارت «محمود واعظی» نیز ابهاماتی در این مورد پیش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آمده بود که به دلایلی رفع نشد ولی امسال این توافق در رگولاتوری به وجود آمده است.

قانونی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه 1393 تصویب کرده بودند شامل یک بند الحاقی درآمدی به تبصره 19 لایحه بودجه آن سال بود که در لایحه امسال لغو شده است. مبلغ فوق هیچ درآمدی را به اپراتورها و یا رگولاتوری اضافه نمی‌کرد و صرفا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به عنوان عوارض استفاده از پیامک و درآمدزایی دولت محسوب می‌شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

هزینه پیامک‌ها برای هر اپراتور تا پیش از اعلام این خبر بدین شرح اعلام شده بود که در نهایت 10 ریال از مبالغ زیر کم خواهد شد:

همراه اول (دائمی):

پیامک فارسی: 89 ریال

پیامک انگلیسی: 222 ریال

همراه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اول (اعتباری)

پیامک فارسی:  116 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ریال

پیامک انگلیسی: 274 ریال

ایرانسل (دائمی)

پیامک فارسی: 89 ریال

پیامک انگلیسی: 160 ریال

ایرانسل (اعتباری)

پیامک فارسی: 105ریال

پیامک انگلیسی: 199 ریال

رایتل (دائمی)

پیامک فارسی: 88ریال

پیامک انگلیسی: 159رایل

رایتل (اعتباری)

پیامک فارسی: 89 ریال

پیامک انگلیسی: 220 ریال

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone