🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18265.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از پیکسل 4a 5G رونمایی کرد

گوگل امشب در مراسم «Launch Night In» از گوشی هوشمند پیکسل 4a 5G رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می‌برد و دوربین اصلی دوگانه دارد. جدیدترین محصول گوگل بخشی از گوشی‌های ...

گوگل امشب در مراسم «Launch Night In» از گوشی هوشمند پیکسل 4a 5G - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان - رونمایی کرد. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان - این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می‌برد و دوربین اصلی دوگانه دارد.

جدیدترین محصول گوگل بخشی از گوشی‌های سری پیکسل 4a محسوب می‌شود و فاصله میان گوشی‌های پیکسل 4a و پیکسل ۵ را پر می‌کند. پیکسل 4a 5G بزرگترین گوشی گوگل در سال جاری میلادی محسوب می‌شود که از نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع OLED بهره - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان - می‌برد. در سمت چپ بالای این صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ یک حفره قرار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان - گرفته که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند.

نمایشگر این گوشی هوشمند گوگل به وسیله گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و برخلاف صفحه نمایش پیکسل ۵ با رفرش ریت ۹۰ هرتز، رفرش ریت پنل این دستگاه برابر ۶۰ هرتز است.

گوگل پیکسل 4a 5G‌ به چیپست اسنپدراگون 765G با مودم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان - 5G مجهز شده که توسط ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 همراهی می‌شود. انتظار می‌رود عملکرد این گوشی هوشمند نزدیک به پیکسل ۵ باشد. این محصول به یک باتری ۳۸۰۰ میلی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان - آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و کاربران برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان

دوربین مورد استفاده در این گوشی هوشمند تفاوتی با برادر گران قیمت آن ندارد. این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گوگل برای گوشی پیکسل 4a 5G دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۰۷ درجه درنظر گرفته است.

کاربران با دوربین اصلی این گوشی هوشمند می‌توانند ویدیوهای 1080p با سرعت ۲۴۰ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر چناران استان خراسان - فریم بر ثانیه یا 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. درون حفره نمایشگر این دستگاه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۳ درجه قرار گرفته است.

روی پنل پشتی گوگل پیکسل 4a 5G سنسور اصلی انگشت قرار گرفته و در بخش بالایی آن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند با قیمت ۴۹۹ دلار در ایالات متحده آمریکا، ۴۹۹ پوند در بریتانیا و ۴۹۹ یورو در بسیاری از کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد و یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G در آمریکای شمالی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی کنوود KWMVN7/1200CDW شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone