🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18254.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در چین و آمریکا به انحصارطلبی و لطمه به رقبا متهم می‌شود

«وزارت دادگستری آمریکا» قصد دارد هفته آینده دادخواست شکایتی علیه گوگل تنظیم و به دادگاه تقدیم کند این نهاد از دادستان‌های ایالت‌های مختلف نیز خواسته تا به موضوع ورود کرده و به عنوان شاکی، دادخواست ...

«وزارت دادگستری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - آمریکا» قصد دارد هفته آینده دادخواست شکایتی علیه گوگل تنظیم و به دادگاه تقدیم کند این نهاد از دادستان‌های ایالت‌های مختلف نیز خواسته تا به موضوع ورود کرده و به عنوان شاکی، دادخواست را امضا کنند.

خبرگزاری رویتز به نقل از سه منبع آگاه اعلام کرده است که براساس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - این شکایت، گوگل به عدم رعایت قوانین ضد انحصار و تضعیف سایر موتورهای جستجو در بازار به‌علاوه انحصارطلبی تبلیغاتی متهم شده است.

قوانین ضد انحصاری از موضوعات مهمی است که دولت فدرال توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهد. گوگل متهم شده که با اتخاذ رفتارهای انحصارطلبانه‌، منجر به تضعیف عملکرد سایر موتورهای جستجوی رقیب از جمله مایکروسافت بینگ  شده است. بر این اساس کمپانی مذکور با محدود کردن دسترسی رقبا به داده‌های ارزشمند درباره کاربران و ترجیحات آنها مانع رقابت سالم در بازار می‌شود. البته گوگل چنین اتهامی را قبول ندارد و آن را اساسا رد می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان

وزارت دادگستری آمریکا، اقدامات انحصار طلبانه گوگل را محکوم کرده و معتقد است - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - این شرکت در بخش تبلیغات نیز رویکرد درستی را در پیش نمی‌گیرد. انحصار طلبی تبلیغاتی یکی دیگر از اتهامات گوگل است. پیشتر نیز - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - گوگل متهم شده بود که قوانین تبلیغاتی مبهم و سودجویانه‌ای را در پیش می‌گیرد.

منتقدین به عملکرد گوگل معتقد هستند که سیاست‌های تبلیغاتی سودجویانه گوگل باعث می‌شود امکان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - رقابت سالم در فضای وجود نداشته باشد.

براساس اعلام رویتزر، در حالیکه غول بزرگ فناوری در معرض اتهامات ضد انحصاری در آمریکا قرار دارد، احتمال دارد به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - زودی چین نیز تحقیقاتی را علیه رویکردهای انحصارطلبانه گوگل آغاز کند. ظاهرا دولت چین رویکرد ضد رقابتی گوگل را در سیستم عامل اندروید متهم کرده و معتقد است - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - این شرکت به فعالیت هواوی و سایر شرکت‌های چینی آسیب جدی وارد می‌کند.

گوگل مدعی است که کاربران منابع اطلاعاتی دیگری مانند «توییتر» برای دسترسی به اخبار و «آمازون» برای دسترسی به محصولات در اختیار دارند. همچنین غول فناوری اعلام کرده که در بخش تبلیغات نیز با طیف وسیعی از شرکت‌ها از جمله «اوراکل» و «ورایزن» رقابت می‌کند.

براساس اعلام منابع مطلع، دادستان‌‌های ایالت‌های مختلف آمریکا در حال بررسی موضوع هستند و ممکن است دادخواست علیه گوگل را امضا کنند.

حال باید ببینیم دادخواست شکایت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مشهد استان خراسان - علیه گوگل به چه سمتی خواهد رفت و آیا گوگل می‌تواند دفاع منطقی از خود در برابر سیل اتهامات داشته باشد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone