تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20441.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با اپ جعلی ردیابی تماس کرونا کاربران اندروید را هدف قرار دادند

اخیراً یک باج افزار جدید در پوشش اپلیکیشن ردیابی تماس کرونا سبب آلوده کردن گوشی عده‌ای از کاربران شده است. خوشبختانه این اپ مخرب به سرعت شناسایی شد و از کار افتاد، اما پیش بینی ...

اخیراً یک باج افزار جدید در پوشش اپلیکیشن ردیابی تماس کرونا سبب آلوده کردن گوشی عده‌ای از کاربران شده است. خوشبختانه این اپ مخرب به سرعت شناسایی شد و از کار افتاد، اما پیش بینی می‌شود برنامه‌های مخرب دیگری با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - نقاب ردیابی تماس کرونا در اینترنت پخش شوند.

پس از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - آنکه گوگل و اپل از توسعه رابط برنامه نویسی کاربردی (API) برای ردیابی تماس کرونا بوسیله موبایل خبر دادند، هکرها فرصت را غنیمت شمرده و با سواستفاده از این خبر اپلیکیشن‌های مخرب ردیابی ویروس کرونا که درون آن‌ها باج افزار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - پنهان شده را توسعه دادند.

اخیراً یکی از همین اپلیکیشن‌های مخرب کاربران کانادایی را به دردسر انداخت. وقتی حدود یک هفته قبل «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا از توسعه اپلیکیشن ردیابی تماس کرونا در این کشور خبر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - داد، هکرها باج افزاری به نام CryCryptor را در قالب اپ ردیابی تماس کرونا توسعه دادند. این اپلیکیشن مخرب اطلاعات مهم گوشی قربانی را رمزگذاری کرده و برای رمزگشایی آن‌ها از کاربر طلب پول می‌کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران

خوشبختانه محققان امنیتی شرکت ESET باج افزار CryCryptor را شناسایی کرده و با توسعه ابزار رمزگشایی آن را از کار انداختند. با اینکه این اپلیکیشن دیگر خطری برای کاربران ندارد، اما این مساله به معنی پایان فعالیت هکرها و توسعه باج افزارهای جدید نیست.

برای این که باج افزار CryCryptor به درستی کار کند، کاربر باید مجوز نصب برنامه‌ها از منبعی به غیر از گوگل پلی استور را به گوشی بدهد. اگر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - تا به حال چنین مجوزی به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - گوشی خود نداده‌اید یا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - مطمئنید گوشی شما هیچ گاه اپلیکیشن‌های خارج - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - از پلی استور را نصب نمی‌کند، از این دست باج افزارها در امان خواهید بود.

باج افزار CryCryptor چگونه کار می‌کند؟

کاربر از سایتی معتبر بازدید می‌کند که در آن لینک دانلود اپلیکیشن ردیابی تماس کرونا با تصویر گوگل پلی استور - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - قرار داده شده است. او با ضربه زدن روی لینک به جای رفتن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - به فروشگاه اپلیکیشن گوگل، فایل APK را به طور مستقیم دانلود و نصب می‌کند. باج افزار CryCryptor سپس تمامی داده‌های حساس را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - رمزگذاری کرده و تا زمانی که کاربر به هکرها باج ندهد، فایل‌ها را قفل شده نگه می‌دارد.

توصیه می‌شود هیچ گاه اپلیکیشن‌ها را از جایی به غیر از پلی استور دانلود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر متل قو استان مازندران - نکنید، مگر اینکه از اعتبار سایت و اپلیکیشن به طور ۱۰۰ درصد اطمینان دارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone