🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41613.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از نسخه جدید هدست Daydream View با قیمت ۹۹ دلار پرده برداشت

سال گذشته بود که گوگل از Daydream View پرده برداشت، هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت که از برخی موبایل های متنوع اندرویدی پشتیبانی می کند. حالا با گذشت یکسال شرکت ساکن مانتین ویو طی ...

سال گذشته بود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که گوگل از Daydream View پرده برداشت، هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت که از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برخی موبایل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های متنوع اندرویدی پشتیبانی می کند. حالا با گذشت یکسال شرکت ساکن مانتین ویو طی مراسمی از نسخه جدید محصول خود با رنگ های متنوع و برچسب قیمت ۹۹ دلاری پرده برداشته است که ۲۰ دلار گران تر از نسل قبلی به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حساب می آید.

یکی از دلایل افزایش قیمت نسخه جدید به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - لنزهای بهبودیافته با میدان دید گسترده تر آن باز می گردد. از دیگر تغییرات نسبت به نسل قبلی نیز می توان به جایگاهی اشاره کرد که برای تعبیه کردن دسته کنترلر روی بدنه تعبیه شده و بندی که پشت سر کاربر قرار می گیرد حالا قابل تعویض شده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

گذشته از پیکسل ۲ که ساخت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خود گوگل است و دقایقی پیش معرفی شد، موبایل های دیگری هم با Daydream View کار می کنند، از جمله گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) و اس ۸ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پلاس، نوت ۸ (بررسی دیجیاتو)، Moto Z، Moto Z2، LG V30 و پیکسل های نسل قبل.

عرضه هدست جدید گوگل از حدود ۲ هفته دیگر در بازار آمریکا، استرالیا، هند، ژاپن، کره و برخی کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد. در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی رسمی معرفی محصول را مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone