🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10808.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

«وندار» سرویس برداشت مستقیم حق اشتراک را برای نماوا ارائه کرد

مدیرعامل تیم وندار از فعال شدن سرویس دایرکت‌دبیت یا همان تمدید خودکار برای نماوا خبر داد. با این سرویس، اشتراک کاربران نماوا به صورت خودکار و با تخفیف ویژه تمدید می‌شود. آبان سال گذشته بود ...

مدیرعامل تیم وندار از فعال شدن سرویس دایرکت‌دبیت یا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - همان تمدید خودکار برای نماوا خبر داد. با این سرویس، اشتراک کاربران نماوا به صورت خودکار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - و با تخفیف ویژه تمدید می‌شود.

آبان سال گذشته بود که «مهدی عبادی»، میدرعامل وندار در گفت‌وگو - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - با دیجیاتو اعلام کرد که این تیم سرویس «Direct Debit» یا «برداشت مستقیم» را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - برای کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌کند.

برداشت مستقیم روش مرسومی در جهان است که توسط آن، مبلغ یک اشتراک به شکل خودکار از حساب مشترک برداشت می‌شود. به کلامی ساده‌تر، سرویس برداشت مستقیم به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا هزینه‌های دوره‌ای یا تکراری مشتریان را با اجازه خود مشتری از حساب آن‌ها برداشت کنند. استفاده از این سرویس برای کسب‌وکارها سهولت عملیات و برای کاربران نهایی، تجربه‌ کاربری خوشایندی فراهم می‌کند.

حال یک ماه پس از این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - که این سرویس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - برای نخستین بار در صنعت پرداخت کشور بهره برداری شد، مدیرعامل وندار با انتشار توییتی از ارائه سرویس دایرکت‌دبیت به نماوا خبر داد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل

به گفته عبادی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - با این سرویس اشتراک کاربران نماوا به صورت خودکار و با تخفیف ویژه (37 درصد) تمدید می‌شود. البته برای استفاده از این روش بایستی کاربر در یکی از 10 بانک منتخبی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - که با وندار همکاری می‌کند، حساب داشته باشد.

از همین روی کاربران نماوا حالا قادر خواهند بود بدون محدودیت این اشتراک را روی حساب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - بانکی‌شان در ۱۰ بانک ملت، سامان، آینده، اقتصادنوین، ایران زمین، کشاورزی، سرمایه، سینا و دی فعال کنند. عبادی وعده داده تعداد بانک‌ها در آینده نزدیک به ده مورد محدود نمانده و افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل وندار پیش‌تر به فواید این سرویس برای کاربر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - و بیزینس‌ها اشاره کرده بود: - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل -

«با برداشت مستقیم شترک دیگر دغدغه شارژ کردن دوباره و رفتن به درگاه و خرید و زدن رمز دوم و مواردی از این قبیل را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - سر ماه برای انواع سرویس خود ندارد و همه کارها را اتوماتیک به وندار سپرده است.اما بیشترین تاثیر روی تجارت کسب‌وکارها خواهد بود. شما فرض کنید مشترک یک سرویس VOD پس از آنکه اعتبارش تمام شد، شاید یک هفته بعد اکانت خود را شارژ کند و VOD مذکور رسما در این یک هفته ضرر کرده است. با راه‌اندازی این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - سرویس اما این ضررها دیگر به وجود ندارد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نمین استان اردبیل - و به نظر می‌رسد که مشتریان وفادارتری به وجود خواهد آمد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone