🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37453.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار ویدیویی مفهومی از iOS 12 و قابلیت های مورد انتظار کاربران [تماشا کنید]

آی او اس 11 آپدیت بزرگی بود که رابط کاربری و المان های ظاهری این سیستم عامل را دستخوش تغییراتی اساسی کرد. با این حساب کمتر کسی انتظار دارد که تغییرات ظاهری در آی او ...

آی او اس 11 آپدیت بزرگی بود که رابط کاربری و المان های ظاهری این سیستم عامل را دستخوش تغییراتی اساسی کرد. با این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - حساب کمتر کسی انتظار دارد که تغییرات ظاهری در آی او اس 12 هم به میزان آپدیت قبلی باشد.

اما این موضوع هرگز نتوانسته که جلوی رویاپردازی طرفداران اپل در مورد نسخه بعدی این سیستم عامل را بگیرد. تیمی از طرفداران خوش ذوق - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - اپل به نام iupdateos به تازگی ویدیویی مفهومی ساخته و قابلیت های مورد انتظارشان از آی او اس 12 را در آن به تصویر کشیده اند که تماشایش خالی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - لطف نیست.

در این ویدیوی حدودا 2 دقیقه ای قابلیت هایی به نمایش در آمده که طرفداران اپل شاید سال هاست که منتظر ارائه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - آن ها هستند. به عنوان مثال، یکی از این قابلیت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - ها صفحه نمایش همیشه روشن یا Always on Display است که چند سالی است به جزء جدایی ناپذیر بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی تبدیل شده.

iupdateos در این ویدیوی مفهومی، چشمه ای از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - چگونگی پیاده سازی این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - قابلیت در آی او اس را به نمایش گذاشته که در این حالت به جز خواندن ساعت قادر به استفاده از چراغ قوه هم هستید.

اما قابلیت های به نمایش درآمده دیگر در این ویدیوی مفهومی شامل نوتیفیکیشن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - های گروهی، فیس تایم گروهی، ویجتی کوچک (و نه تمام صفحه) برای Hey Siri و یک نشانگر حجم صدا (که به جای وسط صفحه در گوشه آن به نمایش در می آید) می شوند. همچنین تیم iupdateos ارائه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - یک حالت تاریک یکپارچه را هم در آی او اس پیشنهاد داده که ظاهر آن حداقل در این ویدیو بسیار شکیل و زیباست.

توصیه می کنیم که به هیچ وجه تماشای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بهشهر استان مازندران - این ویدیو را از دست ندهید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone