🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37454.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر منتسب به ال جی G7 ThinQ از تعبیه کلید هوش مصنوعی در بدنه آن خبر می دهند

کمپانی ال جی چند روز قبل از معرفی پرچمدار بعدی خود در ماه آتی خبر داد و حالا تصاویری از موبایلی منتشر شده که گمان می رود همان G7 ThinQ باشد. در صفحه بوت این موبایل ...

کمپانی ال جی چند روز قبل از معرفی پرچمدار بعدی خود در ماه آتی خبر داد و حالا تصاویری از موبایلی منتشر شده که گمان می رود همان G7 ThinQ باشد.

در صفحه بوت این موبایل عبارت ThinQ به چشم می خورد که نشان دهنده برخوردار بودن آن از ویژگی های هوش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مصنوعی مشابه ال جی V30S است.تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقینکته جالب توجه در این اسمارت فون این است که در سمت چپ آن نیز کلید جدیدی تعبیه شده که احتمالا به قابلیت های هوش مصنوعی ارتباط دارد. این قابلیت ها شامل AI CAM و QLens است که به ترتیب امکان تجزیه و تحلیل محیط و تنظیم دوربین مطابق با آن و شناسایی مکان، غذا، کتاب و غذا و غیره را فراهم می کند.

پیش از این رندرهای دیگری از G7 ThinQ منتشر شده بود که مشخصه اصلی همه آنها نمایشگری با حاشیه بسیار کم و بریدگی فوقانی است.

بر اساس شایعات قبلی این اسمارت فون به صفحه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نمایش 6.1 اینچی با پنل LCD و نسبت تصویر 18:9، چیپست اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. دوربین اصلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - G7 ThinQ با پیکربندی دوگانه میزبان سنسورهای 16 مگاپیکسلی بوده و وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قرار داده می شود.تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقیانتشار خبرهایی مبنی بر استفاده از پنل های LCD پس از آن قوت گرفت که برخی منابع مدعی شدند کمپانی کره - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ای برای کاهش هزینه ها از پنل OLED استفاده نخواهد کرد.

با توجه به این مساله اعضای جدید خانواده G احتمالا از پنل های M-LCD بهره می برند که در آن علاوه بر پیکسل های معمول قرمز، سبز و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آبی، یک پیکسل سفید رنگ هم وجود دارد که مقدار روشنایی صفحه نمایش را افزایش می دهد. علاوه بر این هزینه تولید این نوع پنل هم از OLED کمتر بوده و 35 درصد انرژی کمتری نیز مصرف می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone