تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43529.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت ابزار نقاشی و انتخاب هوشمند Paint 3D را به روز رسانی کرد

همانطور که احتمالا به خاطر دارید، اپلیکیشن Paint 3D اکتبر سال گذشته میلادی و همزمان با ارائه آپدیت Creators به ویندوز 10 اضافه شد. مایکروسافت با ارائه این محصول نرم افزاری می خواهد که مدل سازی سه ...

همانطور که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - احتمالا به خاطر دارید، اپلیکیشن Paint 3D اکتبر سال گذشته میلادی و همزمان با ارائه آپدیت Creators به ویندوز 10 - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اضافه شد. مایکروسافت با ارائه این محصول نرم افزاری می خواهد که مدل سازی سه بعدی را درست به اندازه نقاشی دو بعدی آسان کرده تا همه مردم قادر به تجربه آن - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشند.

این اپلیکیشن رایگان ویندوز 10 به شما اجازه می دهد که تقریبا هر چیزی را به صورت سه بعدی بسازید و سپس آن ها را پرینت کرده و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن مذکور ساعاتی پیش به روز رسانی جدیدی دریافت کرده که تجربه مدل سازی سه بعدی در آن را بیش از پیش ارتقاء می بخشد.

در نسخه جدید Paint 3D ابزار Magic Select نسبت به نسخه های قبلی ارتقاء یافته و حالا می تواند پس زمینه تصاویر را به سرعت برایتان حذف کند. با انجام این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کار می توانید از خروجی به عنوان استیکر استفاده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده یا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این که با لایه باقی مانده یک مدل سه بعدی بسازید.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اما ابزار دیگری که در Paint 3D دستخوش تغییر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده، ابزاری آشناست که سال های زیادی از آن در Paint ویندوزهای قدیمی استفاده می کردیم. در نسخه جدید اپلیکیشن می توانید به کمک دو ابزار خطوط صاف و منحنی، اشکال - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هندسی خلق کنید.

به لطف این دو ابزار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حالا می - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توانید اشیایی سه بعدی با لبه ها و زاویه های نرم بسازید که مطمئنا در کیفیت خروجی های شما تأثیر بسزایی خواهند داشت. اما به جز مواردی که گفتیم، Paint 3D حالا از جدیدترین استاندارد باز اشتراک گذاری فایل های سه بعدی به نام GLB هم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی به عمل می آورد.

به لطف GLB فایل های سه بعدی سنگین نه تنها فشرده سازی می شوند، بلکه با ذخیره در این فرمت با سایر نرم افزارهای سه بعدی دیگر نیز - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سازگاری خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone