🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33247.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی دید در شب تازه ارتش آمریکا کوچک‍ترین جزییات چهره را نمایش می دهد

محققان آزمایشگاه ارتش ایالات متحده مشغول توسعه سیستم تصویربرداری حرارتی تازه ای هستند که از مادون قرمز پولاریزه شده برای مشخص ساختن جزییات چهره بهره می برد. این تکنولوژی به سربازان اجازه خواهد داد که ...

محققان آزمایشگاه ارتش ایالات متحده مشغول توسعه سیستم تصویربرداری حرارتی تازه ای هستند که از مادون قرمز پولاریزه شده برای مشخص ساختن جزییات چهره بهره می برد. این تکنولوژی به سربازان اجازه خواهد داد که قادر به مشاهده کوچک ترین جزییات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - در تله ها، مین های زمینی، سیم های خاردار و هواگردهای بدون سرنشین در تاریکی کاملاً مطلق - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - باشند.

تکنولوژی دید در شب با فراهم آوردن امکان برگزاری ماموریت های شبانه و در تایمی غیر از تایم روشنایی روز، شکل نبردهای مدرن را دگرگون کرده است. تصویربرداری حرارتی به صورت خاص از آن جهت کارآمد است که در تاریکی مطلق کار می کند و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - نیازی به هیچ منبع نوری خارجی ندارد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان

در حالی که سیستم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - های مشدد نور، به نور مادون قرمز بازتاب یافته از یک منبع خارجی -مانند لامپی که روی دیوایس دید در شب قرار گرفته- اتکا می کنند، تصویربرداری حرارتی با استفاده از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - اشعه های مادون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - قرمزی انجام می شود که توسط اشیایی با دمای بالاتر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - از صفر مطلق ساطع می شوند. این اشعات بسته به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - شدت حرارت شی متغیر هستند و به تولید تصویری با رنگ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - های اشتباه چه در روز و چه در شب منجر می شود.

مشکلی اصلی اینجاست که تصویربرداری حرارتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - نوعی اثر مات کنندگی دارد و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - با از بین بردن جزییات صورت، چهره را شبیه به یک ماسک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - نمایش می دهند. اما وقتی نور مادون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - قرمز پولاریزه شده وارد میدان می شود و از الگوریتم های تشخیص چهره بهره می برد، وضوح تصویر واقعا تحسین برانگیز است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان

سیستم دید در شب جدید ارتش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - آمریکا از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - فناوری هایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - بهره می برد که از دهه 80 و 90 میلادی در دسترس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - بوده اند، اما به اندازه کافی پیشرفته نبودند. حالا اما هدف اصلی محققان ساخت نوعی سیستم دوربین جدید است که می تواند چیزهایی را ببیند که قبلاً با پیشرفته ترین دوربین های حرارتی هم قابل رصد نبوده اند. نمونه های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - ساخته شده فعلی هنوز در مرحله آزمایش به سر می برند اما انتظار می رود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تویسرکان استان همدان - که در آینده نزدیک امکان استفاده نظامی و تجاری از این دوربین ها مهیا شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone