🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36716.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

در اندروید P کنترل بیشتری روی اعلان‌ها خواهید داشت

در اندروید 8 بود که به لطف حضور قابلیت Snooze، بخش نوتیفیکیشن‌های سیستم عامل کاربردی‌تر از گذشته شد. در واقع به کمک این ویژگی کاربر می‌تواند برای اعلان‌ها یادآور بگذارد و بعد آن را بخواند؛ ...

در اندروید 8 بود که به لطف حضور قابلیت Snooze، بخش نوتیفیکیشن‌های سیستم عامل کاربردی‌تر از گذشته شد. در واقع به کمک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خدابنده استان زنجان - این ویژگی کاربر می‌تواند برای اعلان‌ها یادآور بگذارد و بعد آن را بخواند؛ کافیست یکی از گزینه‌های 15 دقیقه، 30 دقیقه، یک ساعت یا دو ساعت بعد را برای هر نوتیفیکیشنی که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خدابنده استان زنجان - خواستید انتخاب کنید تا پس از مدت مشخص شده، اعلان دوباره ظاهر شود.

حالا با توجه به اسکرین‌شات منتشر شده از تست خصوصی اپلیکیشن Reply، به نظر می‌رسد که کاربران کنترل بیشتری روی نوتیفیکیشن‌های اندروید بعدی که با حرف P شناخته می‌شود، خواهند داشت. پایین اسکرین‌شات، نواری با چند گزینه مختلف و آیکون‌های مرتبط با نام آن ها وجود دارد:

سر کار یادم بیانداز (Remind me at work)، در خانه یادم بیانداز (Remind me at home)، یادآور اضافه کن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خدابنده استان زنجان - (Add reminder)، بفرست به ... (Send to) و برای یک ساعت Snooze را فعال کند (Snooze 1 hour)

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خدابنده استان زنجان

این جواب‌های سریع اگرچه احتمال دارد مربوط به اپ ریپلای (Reply) باشند و اصلا ارتباطی با اندروید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر خدابنده استان زنجان - سیستم نداشته باشند اما بعید به نظر می رسد که در یک برنامه پاسخ هوشمند چنین گزینه هایی را ببینیم؛ ریپلای می تواند برای پیغام‌های دریافتی در پیام رسان‌ها پاسخ‌های آماده و هوشمند بسازد. از طریق نوار نوتیکفیشن نیز می‌توانید به این پاسخ‌ها دسترسی داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساتیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر روستای بختی خدابنده مایکروفر بلک اند دکر MZ30PGSS هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در روستای بختی شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر خدابخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دور و بر روستای سجاس خدابنده هم تعمیر مایکروفر بلک اند دکر MZ30PGSS هم دارید.
پاسخ: بله در روستای سجاس شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone