🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36709.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پرونده های شکایت جدید علیه اپل به علت نقض پتنت های دوربین و حالت عدم مزاحمت در رانندگی

اپل به تازگی با دو پرونده نقض پتنت مواجه شده که به مواردی در حوزه دوربین اصلی دوگانه و قابلیت های مرتبط با «عدم مزاحمت در حین رانندگی» (Do Not Disturb While Driving) اشاره دارند. ...

اپل به تازگی با دو پرونده نقض پتنت مواجه شده که به مواردی در حوزه دوربین اصلی دوگانه و قابلیت های مرتبط با «عدم مزاحمت در حین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رانندگی» (Do Not Disturb While Driving) اشاره دارند.

شکایت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مرتبط با دوربین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که توسط کمپانی «Corephotonics» در دادگاه منطقه ای کالیفرنیا مطرح شده به نقض دو پتنت مرتبط با «مونتاژ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لنزهای تله فوتو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مینیاتوری» اشاره دارد. این نقض پتنت شامل آیفون های 7 پلاس، 8 پلاس و نیز آیفون 10 می شود؛ گوشی هایی که از دوربین اصلی دوگانه بهره می برند.

در یادداشت های مرتبط با شکایت گفته شده که فناوری دوربین با دیافراگم دوگانه (متفاوت) به لنزهای تله فوتوی مینیاتوری اشاره دارد که می تواند در گوشی های هوشمند به کار برود، در حالی که کیفیت و حساسیت نور مد نظر کاربران را فراهم کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

همچنین به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جای استفاده از زوم دیجیتال که معمولاً بی کیفیت است، به لطف الگوریتم های ارائه شده توسط شرکت Corephotonics امکان ترکیب زوم دیجیتال و اپتیکال با استفاده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از دو دوربین فراهم می شود.

اپل اولین بار در سال 2012 به استفاده از این پتنت علاقه نشان داده بود. به این ترتیب مذاکره با کمپانی مالک آن برای دریافت حق استفاده را شروع کرد ولی در نهایت هیچ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توافق نامه ای در این مورد صورت نگرفت.

شکایت دیگر که توسط کمپانی «Allied Signal» در دادگاه منظقه شرق تگزاس مطرح شده، اشاره به نقض چهار پتنت این کمپانی توسط اپل دارد. این پتنت در مورد نوعی تکنولوژی است که بر اساس آن امکان فعال کردن قابلیت های ویژه در سرعت های حرکت خاصی فراهم می شود.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
قابلیت Do Not Disturb While Driving

به عبارت دقیق تر بر اساس این فناوری هنگامی که سیستم بهره مند از آن فعال شود، هشدارهای مرتبط با پیام ها (به غیر از پیام های ضروری که با عنوان «urgent» علامت گذاری شوند) غیر فعال می شوند. همچنین تماس های کاربرانی خارج از لیست مخاطبین مسدود می شود.

کمپانی Allied Signal همچنین در سال - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 2015 به واسطه 3 مورد از این 4 پتنت از کمپانی «AT&T» شکایت کرده بود که البته مدتی بعد از این موضوع صرف نظر کرد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone