🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36717.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کاهش فروش آیفون 10 و گلکسی اس 9 در کره جنوبی؛ پرچمداران در ویترین مانده

به تازگی گزارشی از فروش آخرین پرچمداران سامسونگ و اپل در کره‌ی جنوبی منتشر شده که نشان می‌‌دهد، استقبال از این دو گوشی کمی پایین آمده است. پیش از این بارها گزارش شده بود که ...

به تازگی گزارشی از فروش آخرین پرچمداران سامسونگ و اپل در کره‌ی جنوبی منتشر شده که نشان می‌‌دهد، استقبال از این دو گوشی کمی پایین آمده است. پیش از این بارها گزارش شده بود که اپل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - مجبور شده به علت فروش کمتر از حد انتظار آیفون 10، میزان سفارش و تولید پیشرفته‌ترین موبایلش را کاهش دهد. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - حال به نظر می‌رسد ساکنین کره‌جنوبی هم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - از پرچمداران گران نظیر آیفون ۹۹۹ دلاری استقبال مطلوبی نکرده‌اند. این مسئله موجب شده که فروش آیفون 10 و گلکسی اس 9 قدری پایین بیاید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران

طبق آخرین گزارشات، اپل موفق شده که ۴۷۵ هزار گوشی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - آیفون 10 را طی ۴ ماه گذشته در کره‌ جنوبی عرضه کند. البته این میزان عرضه تنها از طریق همکاری با اپراتور‌های شبکه‌ی موبایلی کره جنوبی صورت گرفته است. در این بازه، دسامبر (اواسط آذر تا اوایل دی) با ۱۶۳ هزار آیفون بیشترین حد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - فروش و فوریه (اواسط بهمن تا اواسط اسفند) با ۷۰ هزار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوشی کمترین میزان عرضه را به خود اختصاص داده‌اند.

عمده‌ی پرچمداران شرکت‌های رقیب همگی در بهمن ماه به بازار عرضه شدند و به همین دلیل است که فروش گران‌ترین آیفون در این ماه با مشکل روبرو شده است. همچنین میزان عرضه آیفون‌ها در این ۴ ماه، رکورد کمترین میزان عرضه‌ پرچمداران اپل در این کشور را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران

با این حال سامسونگ عملکرد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - بهتری نسبت به اپل از خود نشان داده و موفق شده ۷۰۷ هزار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به کمک اپراتور‌های شبکه‌ی موبایلی کره‌ جنوبی، در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - این کشور - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - عرضه کند. باید توجه داشت که این پرچمداران یک محصول داخلی برای کشور یاد شده به حساب می‌آیند و انتظار بیشتری از فروش آنها می‌رود. متاسفانه میزان فروش این گوشی‌ها نیز در واقع بدترین رکورد سامسونگ در زمینه‌ی عرضه پرچمدارانش در کره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - جنوبی به حساب می‌آید چرا که سال گذشته این شرکت توانسته بود تنها طی دو ماه، یک میلیون گلکسی اس 8 بفروشد.

با بررسی میزان فروش آیفون 10 و گلکسی اس 9 در کره جنوبی، متوجه می‌شویم که این مشکل تنها به یک برند خاص یا پرچمدار به خصوص مربوط نمی‌شود و به احتمال قوی علت دیگری دارد. کارشناسان باور دارند که بالا رفتن قیمت پرچمداران - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - جدید و همچنین تفاوت کم آنها با موبایل‌های نسل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - قبلشان، موجب شده که کاربران کمتری، مدل‌های جدید را خریداری کنند.

تماشا کنید: مقایسه تست سقوط گلکسی اس 9 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - پلاس با آیفون 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone