🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36713.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کاملی از گلکسی A6 و A6 پلاس منتشر شد

شرکت سامسونگ قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک دو موبایل اقتصادی خود یعنی گلکسی A6 و A6 پلاس را معرفی کند. به همین دلیل است که شایعات زیادی درباره‌ این دو موبایل در سایت‌های مختلف ...

شرکت سامسونگ قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک دو موبایل اقتصادی خود یعنی گلکسی A6 و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - A6 پلاس را معرفی کند. به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است که شایعات زیادی درباره‌ این دو موبایل در سایت‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - منتشر شده است اما به تازگی یک سایت اندونزیایی مشخصات کاملی از این دو گوشی منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که به روند گسترش شایعات پایان داده است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گلکسی A6 و A6 پلاس، هر دو از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایشگر‌های اینفینتی سوپر امولد با اندازه‌های متفاوت استفاده می‌کنند. بدین ترتیب که موبایل A6 نمایشگری ۵.۶ اینچی با - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رزولوشن +HD خواهد داشت و یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با رزولوشن +FHD در A6 پلاس تعبیه خواهد شد.

گوشی A6 پلاس از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل دو سنسور ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم  f1.7 و f1.9) ‌می‌شود و به همین دلیل از ویژگی Live Focus برخوردار است که پیش از این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در پرچمداران گلکسی نوت 8 یا گلکسی اس 9 تعبیه شده بود. یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.9 هم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نقش دوربین سلفی را برای این موبایل ایفا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گلکسی A6 دارای دوربین های اصلی و سلفی مشابه ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. در حالی که دوربین جلویی امکان تنظیم شدت نور فلش را برای کاربر فراهم می کند. گشودگی دیافراگم این دو لنز نیز f1.7 و f1.9 اعلام شده است.ضمن اینکه تمامی دوربین‌های هر دو موبایل از فلش LED استفاده خواهند کرد.

موبایل A6 از یک چیپست اگزینوس 7870 و ۳ گیگابایت رم به همره ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از سوی دیگر در A6 پلاس، یک چیپست اسنپدراگون ۴۵۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

دو گوشی اقتصادی گلکسی A6 و A6 پلاس به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برند و دستیار مخصوص سامسونگ یعنی بیکسبی نیز در آنها تعبیه شده است. با این حال با توجه چیپست‌های بکار رفته در آنها، به نظر نمی‌رسد که نسخه‌ی کاملی از این دستیار هوشمند در آنها قرار بگیرد. به همین دلیل ممکن است گوشی‌های اقتصادی یاد شده از  قابلیت‌های صوتی این دستیار بی بهره بمانند.

از دیگر ویژگی‌های این دو موبایل می‌توان به نصب شدن اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض و بهره‌مندی از سه درگاه برای دو سیم‌کارت و یک حافظه‌ی اکسترنال اشاره کرد.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این موبایل‌ها مشخص نشده اما این سایت تخمین می‌زند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که موبایل کوچکتر قیمتی میان ۳۰۰ تا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۳۴۰ یورو داشته باشد و مدل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بزرگتر به نرخی بین ۳۶۰ تا ۴۰۰ یورو عرضه شود.

تماشا کنید: ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی گلکسی A6 سامسونگ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone