🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36701.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فیوشا احتمالا از اپلیکیشن های اندروید پشتیبانی خواهد کرد

گوگل از مدت ها قبل در حال توسعه سیستم عامل مرموزی به «فیوشا» بوده و حالا به نظر می رسد که امکان پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی را نیز به آن اضافه کرده است. اخیرا ...

گوگل از مدت ها قبل در حال توسعه سیستم عامل مرموزی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - به «فیوشا» بوده و حالا به نظر می رسد که امکان پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی را نیز به آن اضافه کرده است.

اخیرا یکی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - اعضای انجمن توسعه دهندگان XDA مدعی شده گوگل ظاهرا پشتیبانی نیتیو از اپ های اندرویدی را به سیستم عامل جدید خود اضافه کرده است. به عبارت دیگر اپلیکیشن های اندروید بدون نیاز به تغییر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - یا برنامه نویسی مجدد روی فیوشا نیز اجرا خواهند شد.

این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - مساله اهمیت زیادی در استقبال از این سیستم عامل جدیدی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد داشت چرا که توسعه دهندگان به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - طراحی اپلیکیشن برای پلتفرم های نه چندان محبوب علاقه ای ندارند. برای مثال ویندوز فون را در بگیرید که به دلیل عدم برخورداری از اپ های متنوع عملا به دست فراموشی سپرده شد.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران

فیوشا هم اگر از گنجینه غنی و قدرتمند اندروید بهرمند نشود، احتمالا محکوم به شکست خواهد بود؛ به هر حال چرا باید کسی از سیستم عاملی استفاده کند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - که اپلیکیشن های مورد نیازش را ندارد؟

هنوز کارایی دقیق این پروژه مشخص نشده اما بر اساس ویدئوی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - منتسب به آن احتمالا سیستم عاملی چند پلتفرمی است که در گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر قابلیت اجرا دارد. «دِیو بورک» معاون ارشد بخش مهندسی اندروید قبلا درباره این سیستم گفته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر محمودآباد استان مازندران - بود:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر علی اصغر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
نمایندگی شما سمت بوستان محمود آباد محمودآباد سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در بوستان محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone