🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36710.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت پی 20 پرو در برابر خراش، آتش و فشار [تماشا کنید]

هواوی پی 20 پرو آخرین موبایل بخت برگشته ای است که به مسلخ کانال یوتیوبی JerryRigEverything برده شده تا مقاومت آن در برابر آزمون های خراش، آتش سوزی و خمش به محک گذاشته شود. گوشی جدید ...

هواوی پی 20 پرو آخرین موبایل بخت برگشته ای است که به مسلخ کانال یوتیوبی JerryRigEverything برده شده تا مقاومت آن در برابر آزمون های خراش، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آتش سوزی و خمش به محک گذاشته شود.

گوشی جدید هواوی در مرحله اول سربلند از این آزمون بیرون آمده و تنها در سطح 6 دچار خش شده که در سطح 7 نیز عمق آن کمی بیشتر می - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شود. این مساله چندان جای تعجبی ندارد چرا که کمپانی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سازنده نمایشگر را با لایه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پلاستیکی محافظ پوشانده، هرچند در مورد وجود گوریلا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گلس سخنی به میان نیامده است.

در مرحله دوم نوبت به تست خمش رسیده که با افزایش فشار مقاومت موبایل در هم می شکند، با نگاهی دقیق تر اما متوجه می - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شویم که تنها گلس شکسته و نمایشگر 6.1 اینچی Full View مشکل خاصی ندارد.تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیعلاوه بر این به نظر می رسد شکستگی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گلس - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هم ناشی از خراش های عمیق سطح 7 در مرحله قبل است. بنابراین اگر ابتدا این تست روی پی 20 پرو پیاده می شد، ممکن بود گلس هم مقاومت بالاتری از خود نشان دهد. با این حال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تاکنون آزمون خمش روی بیش از 100 موبایل اجرا شده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و اغلب آنها بدون خرد شدن شیشه آن را پشت سر گذاشته اند.

در مرحله سوم که پی 20 پرو باید با آتش دست و پنجه نرم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کند، نمایشگر اولد حدود 20 ثانیه در برابر حرارت مستقیم دوام می آورد اما اثر به جای مانده روی صفحه از بین نمی رود. باقی ماندن اثر حرارت یکی از ویژگی های معمول میان پنل های اولد به شمار می رود.

شاید به خواندن این مطالب هم علاقمند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زربانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شهرک دانش آذرشهر اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک دانش شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone