🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44058.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی رسمی مایکروسافت از ویندوز فون 8.1 به پایان رسید

اگر هنوز به دنبال موبایلی مجهز به ویندوز فون نسخه 8.1 هستید، توجه داشته باشید که مایکروسافت طبق اعلام قبلی، پشتیبانی عمومی (Mainstream Support) از این سیستم عامل را متوقف کرده است. این نسخه از سیستم ...

اگر هنوز به دنبال موبایلی مجهز به ویندوز فون نسخه 8.1 هستید، توجه داشته باشید که مایکروسافت طبق اعلام قبلی، پشتیبانی عمومی (Mainstream Support) از این سیستم عامل را متوقف کرده است. این نسخه از سیستم عامل ویندوز فون، آخرین آپدیت اصلی خود را در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دسامبر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 2014 به نام Lumia Denim دریافت کرد.

مایکرسافت پیش از این تاریخ 24 ژوئن سال 2014 را به عنوان تاریخ آغاز چرخه عمر (Lifecycle) ویندوز فون 8.1 و شروع پشتیبانی سه ساله اعلام کرده بود. آغاز این دوره بدین معناست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که ردموندی ها دیگر اقدام به ارتقاء ویندوز 8.1 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نمی کنند، یعنی ارائه آپدیت های غیر امنیتی، خدمات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گارانتی، و درخواست برای افزودن ویژگی ها و قابلیت های جدید به این سیستم عامل پذیرفته نخواهد شد. سپس در بازه 36 ماهه پشتیبانی عمومی، فقط آپدیت های امنیتی و رفع عیب های اساسی در دستور کار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قرار خواهند گرفت.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

طی 16 ماه گذشته، مایکروسافت برخی از موبایل های مجهز به ویندوز فون 8.1 را برای ارتقاء - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به ویندوز 10 موبایل انتخاب کرد، اما هیچ اجباری برای این به روز رسانی در کار نبود. از طرفی به خاطر اطلاع رسانی محدود، بسیاری از کاربران نسبت به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این موضوع بی خبر مانده و احتمالاً نتوانسته اند به نسخه جدید ویندوز برای دیوایس های موبایل دسترسی پیدا کنند.

طبق - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آخرین گزارشات، 73.9 درصد از موبایل های ویندوزی از نسخه 8.1 استفاده می کنند و فقط 20.3 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - درصد آنها به ویندوز 10 مجهز شده اند. بنابراین اگر مایکروسافت دوره سه ساله پشتیبانی امنیتی را تمدید نکند، اکثر کاربران اکوسیستم فوق با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مشکل مواجه خواهند شد و احتمالاً به محصولات دیگر شرکت ها روی بیاورند، رویکردی که سهم ناچیز ویندوز در حوزه موبایل را باز هم کاهش خواهد داد.

- تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone