🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23081.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بازسازی هواپیمای محرمانه شوروی توسط یک یوتیوبر [تماشا کنید]

یک کانال یوتیوبی نسخه کوچکتری از هواپیمای محرمانه شوروی در ده ها سال قبل را بازسازی کرده که قادر به پرواز روی سطح آب است. شوروی سابق در دهه ۱۹۶۰ هواپیمای مرموزی به نام «اکرانوپلن» ...

یک کانال یوتیوبی نسخه کوچکتری از هواپیمای محرمانه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - شوروی در ده ها سال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - قبل را بازسازی کرده که قادر به پرواز روی سطح آب است.

شوروی سابق در دهه ۱۹۶۰ هواپیمای مرموزی به نام «اکرانوپلن» را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - در اختیار داشت که می توانست با فاصله اندکی از سطح آب یا زمین به پرواز درآید. اولین عکس ها از این هیولای آهنی که در واقع ترکیبی از کشتی و هواپیما بود، در سال ۱۹۶۷ و از طریق جاسوس ها منتشر شد.

وجود هواپیمایی که با سرعتی خیره کننده روی آب پرواز می کرد، باعث آشفتگی سازمان های جاسوسی آمریکا شده و به سرعت برای شناسایی کامل آن بسیج شدند، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - با این حال اکرانوپلن عمر چندانی نداشت و پس از سقوط یکی از آنها در سال ۱۹۸۰، رفته رفته بازنشسته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - شدند.

پس از گذشت ده ها سال از قدرت‌نمایی هیولای روس در دریای خزر، یوتیوبری به نام Peter Sripol با اصرار هزاران دنبال کننده‌اش سراغ بازسازی نسخه کوچکتری از آنها رفته است. از آنجا که توسعه مدل واقعی حتی در ابعاد بسیار کوچکتر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - نیاز به استخدام متخصصان داشته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - و  هزینه بسیاری روی دست وی می گذاشت، تصمیم گرفت که هدایت هواپیما مثل پهپادها از راه دور صورت گیرد.

Sripol سطح خارجی بدنه اکرانوپلن را به خاطر کاهش وزن تا حد ممکن از فویل آلومینیوم ساخت و در نهایت توانست آن را روی سطح آب به پرواز در آورد.

این یوتیوبر تنها کسی نیست که به ساخت اکرانوپلن دست زده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - است. همین حالا هم شرکت هایی در روسیه، آلمان و ژاپن مدل های لوکس و سفارشی از این قایق پرنده را برای استفاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - های شخصی و مسافربری در ابعاد کوچک تولید می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone