🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23080.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کمای صنعت گرشگری ایران: حجم بلیت‌های استردادشده به 30 میلیارد تومان خواهد رسید

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و خطرات و نگرانی‌های جدی که بیماری ناشی از این ویروس می‌تواند برای سلامت شهروندان به وجود آورد، وب‌سایت فلایتیو یکی از سایت‌های فروش آنلاین بلیت قطار، هواپیما ...

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و خطرات و نگرانی‌های جدی که بیماری ناشی از این ویروس می‌تواند برای سلامت شهروندان به وجود آورد، وب‌سایت فلایتیو یکی از سایت‌های فروش آنلاین بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس از شهروندان خواسته که فعلا تا حد امکان سفر نکنند. این وبسایت اعلام کرده که حجم بلیت‌های استردادشده تا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - پایان سال به 30 میلیارد تومان خواهد رسید.

فلایتیو در بیانیه‌ای که در اختیار دیجیاتو قرار داده اعلام کرده که با شیوع بیماری کروناویروس در نقاط مختلف جهان و ایران، در حال تجربه‌ برهه‌ای نگران‌گننده و پرخطر هستیم. اطلاعیه‌ای که توسط این وبسایت منتشر شده کاملا برخلاف ماهیت کاری فلایتیو است و در آن اعلام شده که در این دوران فارغ از منافع کسب‌وکاری باید حامی یکدیگر باشیم و در اوضاع پیش آمده «منطق حکم می‌کند که کمتر سفر کنیم.»

فلایتیو با اشاره به استردد بلیت‌های سال گذشته که بخاطر سیل رخ داد، گفته در آن زمان هم بدون دریافت وجوه مسترد شده از شرکت‌های هواپیمایی، بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال را به مشتریان محترم مسترد کرده است و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - پیش بینی کرده که مبلغ کلی بلیت‌های استرداد شده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

فلایتیو استرداد ۱۰۰ در صدی مبلغ بلیط پروازهای داخلی و خارجی را عملیاتی کرده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - و تاکید کرده که این قوانین (بازه زمانی خرید پروازهایی که استرداد بدون جریمه برایشان ممکن است) برای هر ایرلاین متفاوت است ولی ایرلاین‌ها به تدریج مشغول همکاری با آنها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - هستند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس

این وبسایت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - با پشتیبانی سریع سعی در این دارد تا پاسخگوی همه مشتریان باشد و در این شرایط که بسیاری از شرکت‌های اکوسیستم استارتاپی به دورکاری روی آورده‌اند، تیم این مجموعه روزانه حداقل هزار تماس مشتریان را پاسخ می‌دهند تا بتوانند آنها را راهنمایی نمایند. پشتیبانی فلایتیو بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری ممکن است. فرایند استرداد بلیط پروازها نیز از طریق وب‌سایت فلایتیو بصورت خودکار قابلیت اجرایی دارد.

در این بیانیه تاکید شده که در حال حاضر در کمای صنعت گرشگری ایران به سر می‌بریم:

«متاسفانه این روزها در نامطلوب‌ترین شرایط و وضعیت صنعت گردشگری ایران در طول چند دهه گذشته به سر می‌بریم. اتفاقاتی که در ماه‌های گذشته شاهد بوده‌ایم بصورت مستقیم و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - غیر مستقیم، در به وجود آوردن وضعیتی که می‌توان آن را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - «کمای صنعت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - گردشگری ایران» نامید دست به دست هم داده‌اند. از این‌رو و با توجه به اینکه مسافران، به شکل مستقیم با شرکت‌های گردشگری مانند فلایتیو در ارتباط هستند، توقع داریم که در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر لارستان استان فارس - این شرایط همه فعالان و نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری ایران از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، حمل نقل ریلی و جاده‌ای، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کنار شهروندان و کسب‌وکارهای گردشگری باشند و با برنامه و اقدام فوری ما را در گذر از این شرایط سخت یاری کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone